וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה עלתה לרבע גמר הגביע הספרדי

איזה תענוג: עוד שני קלאסיקו. בארסה עברה את אוסאסונה עם ניצחון 1:2 וסידרה לעצמה מפגש כפול עם היריבה הגדולה

ברצלונה ניצחה הערב (חמישי) 1:2 את אוסאסונה ועלתה לרבע גמר הגביע הספרדי, שם היא תפגוש את ריאל מדריד לצמד משחקי אל קלאסיקו נוספים. בארסה הגיעה למשחק בריינו דה נבארה עם יתרון 0:4 ולמעשה הייתה זקוקה רק לחותמת על העלייה הצפויה שלה.

המשחק הראשון בין שתי האימפריות של הכדורגל הספרדי יתקיים בסנטיאגו ברנבאו ביום רביעי הבא (18.1) והגומלין ייערך בקאמפ נואו שבוע לאחר מכן.

בצל העומס הגדול על שחקניו וכשהוא מוליך ביתרון גדול מהמשחק הראשון, פפ גווארדיולה העלה הערב הרכב גדוש בשחקני ספסל: פינטו, מרטין מונטויה, ג'רארד פיקה, אנדראו פונטאס, אדריאנו, חאבייר מסצ'ראנו, טיאגו, סרג'י רוברטו, איסק קואנקה, פדרו, אלכסיס סאנצ'ס.

המשחק היה שווה כוחות במחצית הראשונה, אבל בארסה הייתה עדיפה בשנייה. פינטו ופיקה הדפו שתי הזדמנויות טובות של המארחת בדקה ה-17 מצד אחד, והבלם פיספס הזדמנות טובה בצד השני. בדקה ה-40 אריק אבידל שנכנס כמחליף במקום פונטאס שנפצע, איבד כדור במרכז המגרש, דיאן לקיץ' אמר תודה, התקדם וקבע 0:1 לאוסאסונה.

היתרון של הקבוצה הבאסקית החזיק מעמד מעט מאוד זמן אם לא מתייחסים ל-15 דקות המחצית. ארבע דקות בתוך המחצית השנייה התקדם אדריאנו באגף השמאלי, העביר כדור רוחב ארוך ואלכסיס סאנצ'ס דחק מקרוב פנימה. 1:1 וכעת המארחת זקוקה לחמישה שערים כדי לעלות.

ליאונל מסי החליף את כובש השער בדקה ה-58 ובדקה ה-72 בישל לסרג'יו רוברטו את המהפך. הקבוצה של פפ גווארדיולה הניעה כדור בסבלנות לאורך מרבית הדקות עד הסיום ועכשיו היא יכולה להתחיל לחשוב על היריבה הגדולה ריאל מדריד.

קבוצה נוספת שעלתה הערב לרבע הגמר היא אתלטיק בילבאו, שהביסה את אלבסטה 0:4 אחרי 0:0 במשחק הראשון. מרקל סוסאטה (24), אנדר הררה (65) גאיזקה טוקרו (77) ומיקל סן חוסה (86) כבשו את השערים לאתלטיק, שתפגוש בסיבוב הבא את מאיורקה של דודו אוואט ותומר חמד.

ברצלונה קרובה להחתים את ג'ורדי אלבה

לאיקר קסיאס כבר נמאס מהקלאסיקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully