וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה קרובה להחתים את ג'ורדי אלבה

באל מונדו דפורטיבו נטען כי המגן השמאלי של ולנסיה אמור להצטרף בשל עזיבת מקסוול והאפשרות שאריק אבידל ייפרד

חלון ההעברות של ינואר נפתח, וברצלונה לא מתכוונת לפסוח עליו. היום (חמישי) מתפרסם באל מונדו דפורטיבו כי מי שנמצא בדרכו לחתום אצל אלופת ספרד הוא המגן השמאלי ג'ורדי אלבה, שיעזוב את ולנסיה. ברצלונה מחפשת אחר מגן שמאלי בעקבות עזיבתו של מקסוול לפריס סן ז'רמן ובעקבות הדיווחים על האפשרות שאריק אבידל יימכר. במצב הנוכחי, אלבה הפך למועמד המוביל להגיע.

ההתעניינות הראשונית של ברצלונה באלבה הגיעה לפני תחילת העונה, אבל בקבוצה החליטו שלא להגיש הצעה על הספרדי הבינלאומי. למרות זאת, ברצלונה חזרה לאופציה הזו כעת. אלבה הוא תוצר אקדמיית הנוער בברצלונה, אבל הוא עזב את הבלאוגראנה בקיץ 2005, והוא חתום בולנסיה עד 2013.

ברצלונה תתארח אצל אוסאסונה (23:00, ספורט 1 ו-1HD) למשחק גומלין שמינית גמר גביע המלך. הקטאלנים צועדים ביתרון של 0:4 מהמשחק הראשון, ומעבר על פני היריבה יבטיח לקבוצה שיחזור של גמר גביע המלך בשנה שעברה ומפגש עם ריאל מדריד כבר ברבע הגמר. לקראת המשחק אמר גווארדיולה: "גביע המלך הוא טורניר מיוחד מאוד. נשארו לנו 90 דקות, ולאוסאסונה יש את האיכויות שלה, שהן ידועות. זו החובה שלנו להבין שיש לנו עוד עבודה. כל המגרשים קשים, וזה במיוחד, בגלל הגודל שלו והדרך שבה הם משחקים. אנחנו יודעים שיהיה קר, ונראה איך יהיה הדשא. ננסה לשחק טוב כדי להעפיל לרבע הגמר".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully