וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול ניצחה את סיטי 0:1 בחצי גמר גביע הליגה

פנדל של ג'רארד (12) העניק לאדומים מקדמה גדולה לקראת הגומלין. בליגה: טוטנהאם גברה על אברטון 0:2 ונצמדה ליונייטד

הכדורגל האנגלי המשיך גם הערב (רביעי) לפנק את חובביו עם משחקי אמצע-שבוע, כאשר הפעם קיבלנו משחק פרמיירליג אחד, וקרב גדול בחצי גמר גביע הליגה. בעוד שטוטנהאם המשיכה לעשות את המוטל עליה בשקט גדול, ניצחה 0:2 את אברטון והשתוותה למנצ'סטר יונייטד במקום השני, הפתיעה ליברפול את הנציגה הנוספת של העיר מנצ'סטר, וגברה על סיטי 0:1 במשחק הראשון של חצי גמר גביע הליגה. בואו נפתח עם המייטי רדז.

מנצ'סטר סיטי - ליברפול 1:0

כששתי הקבוצות הללו נפגשו בליגה לפני כשבוע וחצי, חגגו התכולים ממנצ'סטר עם 0:3 משכנע. הערב, עם זאת, היה מדובר בסיפור אחר לגמרי. אמנם קבוצת המיליונרים עדיין לא הודחה שכן לקראת סיום החודש ייערך משחק הגומלין באנפילד, אך אם מוסיפים למשחק של הערב את ההפסד למנצ'סטר יונייטד בסיבוב השלישי של הגביע אין ספק שמשהו עובר על החבורה של רוברטו מאנצ'יני.

המאמן האיטלקי נאלץ להסתדר הערב ללא צמד הבלמים קולו טורה ווינסנט קומפני, שהושעה בדרבי מול מנצ'סטר, וכן ללא יאיה טורה דויד סילבה הפצועים, אך בהתקפה קיבל בחזרה את מריו באלוטלי ששב מפציעה ופתח לצד סרחיו אגוארו. אלא שהפתיחה היתה כל כולה של ליברפול. אנדי קארול קיבל את הקרדיט מקני דלגליש ובדקה החמישית מצא עצמו לבד לגמרי מול ג'ו הארט, אך שוער הנבחרת הדף היטב. הארט הציל את קבוצתו פעמיים נוספות בדקות הפתיחה, עד שליברפול קיבלה פנדל בדקה ה-12 לאחר שסטפן סביץ' הצעיר הכשיל את דניאל אגר ברחבה, וסטיבן ג'רארד, שחוזר לעצמו משבוע לשבוע, הבקיע משחק שני ברציפות מהנקודה הלבנה וקבע 0:1.

המייטי רדז בהחלט היו ראויים ליתרון, ולאחר שסיטי ניסתה לשוב למשחק החליט מאנצ'יני לבצע חילוף כבר בדקה ה-40, כשהוריד את באלוטלי לספסל לטובת סמיר נאסרי. החלוץ האיטלקי שסובל מפציעה לא היה נראה מרוצה מדי מהחלפתו המוקדמת, ובמחצית השניה החלה המארחת ללחוץ על הדוושה בחיפושה אחר שער השוויון המיוחל. אגוארו וג'יימס מילנר היו מאוד קרובים לעשות בדיוק את זה, אך יכולת נפלאה של פפה ריינה סייעה לליברפול לשמור על התוצאה, ולהשיג מקדמה גדולה מאוד לקראת משחק הגומלין שייערך ב-25 לינואר באנפילד.

טוטנהאם - אברטון 0:2

בשקט בשקט, כשכל תשומת הלב מופנית אל עבר צמד הקבוצות של העיר מנצ'סטר, רחוקה כעת טוטנהאם שלוש נקודות בלבד מפסגת הפרמיירליג. כן, שלוש בלבד, לאחר שהשלימה הערב את משחקיה החסרים והשתוותה למנצ'סטר יונייטד במקום השני בטבלה, עם הפרש שערים נחות. הקבוצה הנהדרת של הארי רדנאפ ממשיכה לספק תוצאות מוצלחות, ובשבועות הקרובים ככל הנראה ייקבע האם תתחרה באופן רציני על האליפות: עד השבוע השני של מרץ תפגוש טוטנהאם את סיטי, ליברפול, ניוקאסל, ארסנל ויונייטד.

התרנגולים עלו ליתרון מוצדק בדקה ה-35, כשארון לנון פרץ נהדר באגף הימני, נכנס לרחבה ובבעיטה חלשה שבלבלה את טים האוורד האומלל קבע 0:1. הדובדבן שהפך את הערב של יושבי וויט הארט ליין למתוק במיוחד הגיע בדקה ה-63, כשבנואה אנסו-אקוטו הראה איזה תותח יש לו ברגל שמאל, עם פצצה מדהימה מ-30 מטרים שהפעם לא ממש הותירה להאוורד הוותיק שום סיכוי. אברטון הלכה קדימה אך לא הצליחה לסכן ממש את בראד פרידל הוותיק, וטוטנהאם רושמת נקודת ציון נוספת בעונה המענגת הזו שלה.

מהו סוד ההצלחה של הארי רדנאפ בטוטנהאם?

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully