וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מארק סאנצ'ז עצלן, לא נגיע רחוק איתו"

11.1.2012 / 23:17

אחרי הכישלון, הליכלוך בניו יורק ג'טס יוצא: "עם פייטון נוכל לזכות בסופרבול". לאינדי יש GM חדש וכולם אוהבים את טיבו

בניו יורק שמח מאוד בימים אלו. בעוד הג'איינטס מתכוננים למשחק החוץ בלמבו פילד מול גרין ביי ביום ראשון, בצד הירוק של העיר, הג'טס עוד מלקקים את פצעי העונה החלשה וההדחה מהפלייאוף אחרי שתי העפלות רצופות. אמש כבר פורסם שמתאם ההתקפה המושמץ בריאן שוטנהיימר יעזוב את הקבוצה והיום (רביעי) המשיכו עוד לכלוכים לצאת.

מספר כלי תקשורת בארצות הברית דיווחו כי חלק משחקני הסילונים לא בטוחים שדווקא שוטנהיימר היה הבעיה המרכזית בהתקפת הקבוצה והם מטילים ספק ביכולותיו של הקוורטרבק הצעיר מארק סאנצ'ז להוביל אותם קדימה. השחקנים, שדיברו כמובן בעילום שם, הביעו חוסר שביעות רצון ממוסר העבודה של סאנצ'ז ואמרו כי ייתכן ופייטון מאנינג עדיף לקבוצתם, במידה ובאינדיאנפוליס אכן יסכימו לוותר עליו, מתוך הנחה שהקולטס יבחרו באנדרו לאק בדראפט הקרוב.

"אנחנו חייבים להביא עוד קוורטרבק, שיגרום לסאנצ'ז לעבוד באימונים", אמרו בניו יורק, "הוא עצלן, כי הוא יודע שאף אחד לא מחכה על הספסל להחליפו". אחד השחקנים הוסיף: "אם נוכל להביא את מאנינג, זו בכלל לא צריכה להיות שאלה. בוודאי שהייתי מביא אותו ושולח בטרייד את סאנצ'ז". שחקן אחר הוסיף: "עם פייטון נוכל לזכות בסופרבול. סאנצ'ז חושב שהוא משתפר, אבל הוא לא. איך נגיע איתו רחוק? הוא הראה כל מה שהוא יכול כבר". אבל לא כולם נגד סאנצ'ז בניו יורק. הסנטר ניק מנגולד מיהר להגן עליו בטוויטר, כשכתב: "מי שרוצה לתקוף את מארק, שיראה את עצמו ולא יילך בעילום שם". גם גורמים נוספים בג'טס אמרו שלדעתם הקוורטרבק לא נושא בכל האחריות לכישלון העונה, אבל "הוא נראה מובס הרבה פעמים, עוד לפני שהוא עלה בכלל למגרש".

בקבוצתו הנוכחית של מאנינג סניור, אינדיאנפוליס, מתחילים להתרגל לחיים שאחרי ביל וכריס פוליאן, ששוחררו מתפקידיהם בקבוצה לפני כעשרה ימים. ריאן גריגסון הוחתם היום כג'נרל מנג'ר החדש וינסה לשקם את המועדון, שסגר עונה אומללה עם מאזן 14:2. גריגסון, אשר שיחק בליגה ב-1995, שימש בשנים האחרונות במספר תפקידים בפילדלפיה איגלס ומדובר עבורו בקפיצת מדרגה משמעותית. שתי ההחלטות הגדולות הראשונות שעומדות בפניו הן האם ג'ים קולדוול ימשיך כמאמן והאם אכן לבחור בלאק בבחירה הראשונה בדראפט.

ולא ניתן לכם ללכת בלי עוד קצת טיבו טיים. לפי סקר שערכו ב-ESPN, הקוורטרבק של הברונקוס הוא הספורטאי הפעיל האהוב ביותר באמריקה כיום. הוא נכנס בכך לרשימת ספורטאים שכללה בעבר את מייקל ג'ורדן, טייגר וודס ולברון ג'יימס. אגב, אחרי טיבו ברשימה אפשר למצוא מלבד קובי בריאנט (2), עוד שלושה קוורטרבקים: ארון רוג'רס (3), פייטון מאנינג (4) וטום בריידי (5).

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully