וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ביל וכריס פוליאן מחוץ לאינדיאנפוליס

2.1.2012 / 19:25

עריפת הראשים יצאה לדרך, עם שיחרורם של האב והבן שזכו להמון ביקורת ופיטוריהם של ספאגנולו מהראמס ומוריס מטמפה

רק אתמול (ראשון) הגיעה לסיומה העונה הסדירה ב-NFL וכבר הראשים החלו להיערף, עם כמה פיטורים שהיו באוויר כבר זמן רב.

ראשונה היום הייתה סנט לואיס, שעברה עונה מחפירה וסיימה במאזן 14:2. מי ששילמו את המחיר בראמס הם המאמן סטיב ספאגנולו והג'נרל מנג'ר בילי דיבני. הבעלים סטן קרונקי אישר את הדברים ומסר: "אני רוצה להודות להם על עבודתם עברונו בשנים האחרונות. זו הייתה החלטה לא קלה, מסיבות רבות. יש לנו כבוד רב אליהם כאנשי פוטבול ובני אדם. יחד עם זאת, אנו מאמינים שזה הצעד הנכון עבור המועדון, שרוצה ליצור קבוצה שתאיים על הפלייאוף מדי עונה".

ספאגנולו, שהגיע מהג'איינטס, שם היה מתאם ההגנה וזכה בסופרבול, אימן בסנט לואיס שלוש עונות, אותן סיים במאזן 37:10. העונה האחרונה כאמור, הייתה איומה עבור הראמס וכללה רצף של שבעה הפסדים בסיומה.

אם בסנט לואיס לא הייתה ברירה אלא לזעזע את המערכת, הרי שאין ספק שבטמפה ביי הפרידה מהמאמן רחים מוריס הייתה נחוצה ביותר. ואכן, היום נפרדו דרכיהם של המאמן והבאקנירס, זאת לאחר שהקבוצה, שפתחה את העונה במאזן 2:4, הפסידה את כל עשרת משחקיה האחרונים, כולל ביזיונות כמו 37:9 ליוסטון, 41:14 לג'קסונוויל ו-48:16 לקרוליינה.

בשלוש עונותיו במועדון השיג מוריס מאזן של 17 ניצחונות מול 31 הפסדים. "אנו רוצים להודות למאמן מוריס על עבודתו", אמר באופן מפתיע היו"ר ג'ואל גלייזר. הג'נרל מנג'ר של הבאקנירס, מארק דומיניק, הוסיף: "יש לי כבוד רב למוריס ולתשוקה שהוא הביא לקבוצה, אך חשנו ששינוי הוא הכרחי".

הבאה בתור הייתה אינדיאנפוליס, ששיחררה את נשיא הקבוצה ביל פוליאן ואת בנו, הג'נרל מנג'ר כריס פוליאן. בני המשפחה ספגו תלונות רבות לאורך השנים האחרונות מאוהדי הקולטס והקש ששבר את גב הגמל העונה היה חוסר ההיערכות של הקבוצה לפציעתו של פייטון מאנינג, שהחמיץ את כל העונה. אינדי כזכור, הפסידה את 13 המשחקים הראשונים של העונה ורגע לפני הסיום ניצלה מעונה נטולת ניצחונות. כעת נותר לראות האם המאמן המושמץ ג'ים קולדוול ישמור על תפקידו.

עוד קצת חדשות: מארק אינגרם, שלא שיחק מהמחזור ה-13, יעבור ניתוח בבוהן וסיים את העונה. ג'ף פישר מעוניין לשוב ולאמן, כשהאופציות עבורו כרגע הן סנט לואיס וסן דייגו, אם זו אכן תחליט להיפרד ממאמנה נורב טרנר.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully