וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטנהיימר עוזב את הג'טס, מולארקי מאמן ג'קסונוויל

11.1.2012 / 9:57

ניו יורק ויתרה על מתאם ההתקפה, שהיה מועמד לג'אגוארס, ושכרה את טוני ספראנו במקומו. הג'אגוארס בחרו במולארקי

לבשורה הזו ציפו אוהדי ניו יורק ג'טס הרבה זמן: בריאן שוטנהיימר הוא כבר לא מתאם ההתקפה של הקבוצה. לאחר עונה כושלת שהסתיימה בדצמבר והרבה ביקורות על תפקודו של שוטנהיימר הצעיר, הודיע כי ייפרד מהקבוצה. מי שמונה במקומו הוא טוני ספראנו, שפוטר ממיאמי במהלך העונה.

הג'טס האריכו את חוזהו של שוטנהיימר בסיום העונה שעברה, אולם במרוצת העונה החולפת נשמעו קולות התובעים להחליפו. בעיקרון, ניו יורק חשבה להציע לו להישאר במערכת כמאמן זוטר יותר, אולם הוא לא הסכים והוציא הודעה מטעמו על עזיבה. ביום שישי שעבר הוא רואיין בג'קסונוויל, ואילו קיבל את המשרה, הג'טס לא היו נושאים בנטל המשכורת של החוזה - 3.2 מיליון דולר.

אלא שהג'אגוארס הלכו לכיוון אחר ושכרו את מייק מולארקי, בעבר מאמן בפאלו ועד לעונה החולפת מתאם ההתקפה של אטלנטה. מולארקי עזר לפתח את מאט ריאן כקוורטרבק ובג'אגוארס מקווים שיעשה את אותו הדבר עם בליין גאברט. "מייק מבין את האתגר העומד בפניו", אמר הבעלים החדש של הקבוצה בעל השם המשובח שאהיד חאן.

זוכה פרס ההייזמן רוברט גריפין השלישי הודיע למכללת ביילור כי ייצא לדראפט. הדדליין להודעות על יציאה לדראפט הוא יום ראשון הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully