וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ולנסיה העפילה לרבע גמר גביע המלך

העטלפים הפסידו 2:1 לסביליה, עלו בזכות הניצחון במשחק הראשון ויפגשו בשלב הבא את לבנטה. גם אספניול תהיה שם

כמו מאיורקה אמש (שלישי), גם לבנטה הצליחה למחוק פיגור מהמשחק הראשון בשמינית גמר גביע המלך. הצפרדעים הביסו 0:4 את אלקורקון מהליגה השנייה, אחרי הפסד 2:1 בשבוע שעבר, והעפילו לרבע הגמר, שם הם יפגשו את ולנסיה לדרבי.

לבנטה עלתה ליתרון בדקה ה-23, כשחוסה בארקרו הכניע את ראול מורנו. בדקת הסיום של המחצית נכבש השני, כשהחלוץ הצעיר רוג'ר מרטי חגג את שער הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת. השער המרגש במשחק נפל בדקה ה-52, אז ויסנטה איבורה, שעבר טרגדיה נוראית עם מותה של בתו שנולדה פגה, נגח פנימה והצביע לשמיים. רובן סוארס חתם את התוצאה עם בעיטה חופשית לחיבורים בדקה ה-66, והדיח את הקבוצה שהדהימה ב-2009/10 את ריאל מדריד בדיוק באותה תוצאה.

כאמור, בשלב הבא מחכה ללבנטה דרבי, לאחר שוולנסיה אמנם הפסידה 2:1 לסביליה, אך העפילה לשמונה האחרונות בזכות הניצחון 0:1 במשחק הראשון. רוברטו סולדאדו הנהדר ניצל בישול גדול של ז'ונאס בדקה ה-66 כדי להעלות את העטלפים ליתרון 0:1, ולהביא לכך שבאותו רגע נזקקה סביליה לשלושה שערים כדי לעלות. איבן רקיטיץ' נתן לה סיבה לחלום כשהשווה בדקה ה-70, ו-ויקטור רואיס כבר קבע 1:2 לאנדלוסים עם שער עצמי בתוספת הזמן, אך שם זה נגמר.

דרמה גדולה לא פחות הייתה בקורנייה אל פראט, שם אספניול ניצחה 2:4 את קורדובה מהליגה השנייה ועברה שלב רק בזכות השער הרביעי שנכבש שתי דקות לסיום. המארחת כבר הוליכה 0:3, אחרי צמד של אלברו ואסקס (9 ו-20) ושער של דידאק וילה (35) לרשת של קרלוס אריאס, שוער מכבי נתניה לשעבר. אלא שהאורחים צימקו עוד לפני ההפסקה משער של אלברטו (40) והשיגו היתרון בשערי החוץ עם נגיחה של פפה דיאס (49), מכיוון שניצחו 1:2 בשבוע שעבר. קורדובה כבר פינטזה על הגעה כפייבוריטית לרבע הגמר מול מיראנס המפתיעה מהליגה השלישית, אבל בדקה ה-88 ואסקס השלים שלושער ושלח את אוהדי אספניול לחגוג.

ריאל מדריד עלתה לרבע הגמר עם 0:1 על מלאגה

ברצלונה תשלים את המשימה לקראת הקלאסיקו בשבוע הבא

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully