וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נבחרת ישראל הפסידה 40:31 לאוסטריה

הסיכויים להשיג את כרטיס לפלייאוף גביע העולם קטנו משמעותית, הגומלין בשבת. הופמן: "השחקנים לא בכושר". צפו בתקציר

ספורט 5

נבחרת ישראל בכדוריד שחולמת על הופעה בגביע העולם הפסידה הערב (רביעי) 40:31 לאוסטריה, והתרחקה משמעותית מהמטרה לזכות בכרטיס לפלייאוף שייערך בחודש יוני. הנבחרת נוצחה בבית מכבי, תפגוש בשבת פעם נוספת את האוסטרים, ורק ניצחון ישאיר לה סיכוי, אם כי מדובר בסיכוי נמוך בשל הפרש שערים נחות.

שלמה הופמן נאלץ להגיע להתמודדות מול האוסטרים ללא חן פומרנץ אבישי סמולר הפצועים, ובהיעדרם יואב נאמן הפך לשחקן הוותיק ביותר בנבחרת. ואכן הקפטן החזיק את הנבחרת בדקות הראשונות עם ארבעה שערים, אך האוסטרים צעדו ביתרון פעוט ובהפסקה הם הובילו 17:19.

נאמן פתח מצוין את המחצית השנייה ושער שלו איזן ל-19:19 בפתיחתה. בדקות הבאות האוסטרים חזרו לשלוט, בעיקר בזכות משחק הגנה מצוין. הנבחרת פשוט איבדה את הביטחון בשלב הזה, ואוסטריה עם משחק מצוין של ראול סנטוס ברחה לשבעה שערים וגרמה להופמן להזעיק פסק זמן ולשנות את שיטת ההגנה. רוברט וובר ממגדבורג הגרמנית המשיך לחגוג, והנבחרת הרימה ידיים בדרך להפסד כואב.

הבקיעו לישראל: יוגב נאמן שישה שערים, דן מירקוס, גל אברהם ודן נתן 4 כל אחד, איציק חליפי, יותם טל ועידו טוראל 3 כל אחד, אריאל רוזנטל 2, עופר לוזון וטל הרשקוביץ' 1 כל אחד. הרבו להבקיע לאוסטרים: ראול סנטוס והקפטן ויקטור שילאגי 7 כל אחד.

מאמן הנבחרת, שלמה הופמן, אמר בסיום: "אני חושב שבעשר דקות-רבע שעה אחרי המחצית השנייה היינו במשחק, אבל השחקנים לא בכושר משחק. זה תירוץ טוב, אבל זו האמת. מול נבחרת ברמה הזו, כשאתה מחמיץ אתה מיד נענש. זו התוצאה, ולצערי הרב ההגנה לא עזרה לשוערים. לקבל 40 שערים בבית זה יותר מדי. הם ערכו הרבה מאוד משחקי אימון, הם בכושר משחק הרבה יותר טוב, וזה בא לידי ביטוי". על הגומלין, הוסיף המאמן: "ננסה לתקן את הטעויות בגומלין ונקווה שהשוערים ייקחו יותר כדורים מהמשחק הזה. יש לנו שוערים טובים והם מסוגלים לתת יותר".

יואב נאמן הוסיף: "ההתקפה שלנו פחות זרמה במחצית השנייה, לא עשינו עצירות ולא השגנו שום מומנטום. זה ההבדל בין שתי המחציות".

דן מירקוס: "אני מרגיש שנתתי את הכל, וזה לא מספיק. כנראה שצריך משהו מעבר. אני בטוח שכל הנבחרת נתנה את הכל ועשינו את המקסימום".

מה גרם למפלה הגדולה של הנבחרת?

כדוריד בוואלה! ספורט

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully