וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים ידרוש סעיף יציאה לחו"ל כתנאי לעסקה

עסקת העברתו לאדומים צפויה להיסגר בשבוע הקרוב לאחר שיחה נוספת בין טביב ללוזון. לאלה עדיין לא הסכים למעבר

עסקת העברתו של טל בן חיים להפועל תל אביב צפויה להיסגר בשבוע הקרוב, לאחר שהיום צפויה שיחה נוספת בין עמוס לוזון לאלי טביב בנוגע למתווה העסקה. כפי שפורסם שלשום בוואלה! ספורט, בהמשך לפגישה ביום חמישי בין לוזון לטביב, בה דרש נשיא מכבי פתח תקוה כ-1.75 מיליון יורו תמורת חצי מכרטיסו של החלוץ ואת מהראן לאלה ומחמוד עבאס.

במהלך סוף השבוע צפויה להתקיים שיחה נוספת, הפעם בין דורון אוסידון ללוזון. על פי הערכות, בן חיים מתכוון לדרוש סעיף יציאה לחו"ל "במחיר הגיוני", כהגדרת מקורבים לעסקה, מתוך הבנה שלא יוכל לצאת בעתיד לאירופה.

הסיבה לכך היא שללא סעיף יציאה טביב צפוי לדרוש בין ארבעה לשישה מיליון יורו כדי להרוויח מהעסקה, סכום שאינו ריאלי גם עבור שחקנים בכירים בהרבה. בעיה נוספת שאמורה להיפתר: לאלה עדיין לא הסכים לעבור למכבי פתח תקוה, דבר שבהפועל תל אביב יצטרכו לפתור. יש לציין כי שני הצדדים לא רואים בתנאים שהוצבו בעיה ומעריכים שהעסקה תושלם ממש בקרוב.

בנוגע ללאלה: השחקן דורש מהפועל 100 אלף שקל, סכום אותו לטענתו חייבת לו הקבוצה ממענקים. החלוץ הודיע שלא יעזוב עד שלא יקבל את הסכום המגיע לו. לחלוץ הצעות ממספר קבוצות נוספות וגם אם יעזוב, לא בטוח שהוא יסכים שזה יהיה לפתח תקוה.

לאחר ההפסד אמש לאדומים, המאמן אייל לחמן החליט להתחזק בבלם, כנראה זר. נראה כי הפציעות של שי מימון ותומר אלבז, אתמול, רק חיזקו את ההחלטה. לחמן הודיע אתמול רשמית על הסיכום עם הקשר האוקראיני איגור מאליש, שאמר אמש: "אני שמח להצטרף למועדון ומקווה להצליח". הקשר ג'סטיס וומפור שעזב את המועדון חתם באנטוורפן מליגת המשנה הבלגית. במועדון אישור כי הקשר הקרואטי מריו צארביץ' צפוי לעזוב השבוע.

לידיעה על מועמדותו של מאליש

לידיעה על חידוש המגעים בין בן חיים להפועל ת"א

לידיעה על הפגישה בין אלי טביב לעמוס לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully