וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב ועמוס לוזון נפגשו בנוגע לרכישת טל בן חיים

נשיא מכבי פ"ת הודיע לבעלי הפועל ת"א שהוא דורש כשני מיליון יורו על מחצית מכרטיס השחקן. לוזון גישש אצל מהראן לאלה

בעלי הפועל תל אביב אלי טביב ונשיא מכבי פתח תקוה עמוס לוזון, נפגשו אתמול (חמישי) בכדי לדון על מעברו של טל בן חיים להפועל תל אביב. לוואלה! ספורט נודע כי לוזון דרש על מחצית מכרטיס השחקן של בן חיים כמיליון וחצי-שני מיליון יורו וכי טביב ביקש זמן לחשוב על כך.

טביב מבין שההתנהלות סביב המועדון בשבועות האחרונים גורמת לו לנזק תדמיתי וכדי להרגיע את הרוחות הוא מעוניין להחתים שחקן בשיעור קומה, כפי שעשה בקיץ כשרכש את עומר דמארי תמורת 1.5 מיליון יורו בתוספת לכך שמחצית מסכום המכירה הבאה שלו יילך למכבי פתח תקוה.

חשוב לציין שבן חיים עצמו מעדיף לעבור לאירופה ושגם אם תוגש עליו הצעה מצידה של הפועל תל אביב, הוא ינסה למצות קודם את האופציה האירופית.

אם או בלי קשר לעסקה, לוזון בדק אתמול את האפשרות להחתים את חלוץ הפועל תל אביב מהראן לאלה.

פצ'אלקה רוצה הביתה

עוד בהפועל תל אביב: בצל המתיחות בין דרור קשטן לבעלים טביב, האדומים עדיין מנסים לייצב את הסגל של הקבוצה עד תום העונה. בהנהלת המועדון החליטו להשאיר את מירקו אורמוש עד תום העונה בקבוצה, זאת למרות שקשטן לא ממש מעוניין בו.

ראשי המועדון בדקו ניתוחים של נתוני מאמץ במגרש ומהם עולה שאורמוש עומד בדרישות הגבוהות ביותר. לפיכך הוחלט להשאיר אותו עד סיום העונה, כאמור בניגוד לדעתו של המאמן קשטן.

מעבר לכך, הבלם מריו פצ'לקה הודיע לקבוצה כבר שהוא מעוניין לחזור לז'ילינה הסלובקית במדיה הוא שיחק שמונה שנים. בהפועל לא יתנגדו לשחרר אותו לאחר החתמתו של הבלם הסלובני מרקו שולר, אבל הבעיה שעשויה להתעורר היא בסכום הפיצוי שהבלם ידרוש. אם הצדדים לא יגיעו לעמק השווה בנוגע להסכם על שחרורו מהקבוצה, הפועל עשויה להקפיא את פצ'אלקה עד סיום העונה. כזכור, הבלם סובל מפציעה בגב ובין כה וכה לא ברור מתי הוא יוכל לחזור לפעילות מלאה.

הקבוצה תערוך היום את האימון המסכם שלה לקראת משחק הליגה שלה נגד הפועל באר שבע בחוץ (שבת, 20:00, ספורט1).

מנהל קבוצת הנוער לשעבר מספר על הבלגן בהפועל ת"א
הפועל ת"א בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully