וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמש נקודות לעומרי כספי בהפסד קליבלנד

הישראלי שמר על מקומו בחמישייה למרות הביקורת של סקוט ושיחק 22 דק', הקאבס נכנעו לג'אז 113:105. 30 נק' לג'פרסון

קליבלנד הפסידה הלילה (בין שלישי לרביעי) בפעם השלישית בארבעת משחקיה בסדרת משחקי החוץ הארוכה שלה, כשנכנעה 113:105 ליוטה. הטיול המתיש של הקאבס הרחק מאוהיו יימשך מחרתיים בפיניקס, וינדוד לאחר מכן ללוס אנג'לס למפגש מול הלייקרס ולשארלוט לפני החזרה המצופה הביתה בעוד כשבוע למשחק מול גולדן סטייט.

עומרי כספי, שספג בימים האחרונים ביקורת ממאמנו ביירון סקוט, שמר על מקומו בחמישייה אך שוב שיחק רק 22 דקות, בהן הספיק לרשום 5 נקודות (2 מ-6 מהשדה, כולל 1 מ-4 לשלוש), 3 ריבאונדים וחסימה אחת.

יוטה, שעלתה למאזן של 3:6, כולל 0:5 בבית, שמרה על יתרון קטן לאורך כל המחצית הראשונה לפני שבריחה שהוליך אל ג'פרסון בסיום הרבע השני נתנה לה יתרון 43:52 בהפסקה. ברבע השלישי קירב אנטואן ג'יימיסון את הקאבס עד לפיגור של שלוש בלבד, אבל ברבע האחרון סיפק ג'וש הווארד כמה מהלכי קלאץ' למקומיים והבטיח את הניצחון.

ג'פרסון סיים עם שיא עונתי של 30 נקודות (13 מ-17 מהשדה) והוסיף 12 ריבאונדים, פול מילסאפ עזר לו לשלוט בצבע עם 19 נקודות (9 מ-10 מהשדה) והווארד סייע עם 17 מהספסל. ג'יימיסון הוביל את המפסידים עם 22 נקודות ו-7 קרשים, קיירי אירווינג סיים עם 20 נקודות ו-5 אסיסטים.

כספי עונה לביקורת של ביירון סקוט

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully