וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "קצת קשה לי להראות מה שאני יודע"

בקליבלנד מאוכזבים מכושר הקליעה של הישראלי, סקוט העיר לו על הריבאונד והאגרסיביות, כספי סבור: "בקרוב מאוד זה ישתנה"

עומרי כספי עובר ימים לא פשוטים בקליבלנד. אתמול (שני), כזכור, הפורוורד הישראלי ספג ביקורת מביירון סקוט, לאחר שלא חזר להגנה אחרי שהחטיא שלשה מהעבר השני. כספי סיים את המשחק עם 0 מ-5 מהשלוש, והוא לא מרשים באחוזי הקליעה שלו מתחילת העונה - 37 אחוז. העיתונות בקליבלנד מגבירה את ההערכות שהישראלי עשוי לאבד את מקומו בחמישייה לאלונזו ג'י (שלשמחתו של כספי, גם הוא לא הרשים במיוחד במשחק האחרון). ביירון סקוט, לעומת זאת, שלא נוהג לעשות שינויים נחפזים, טוען שבינתיים מקומו של כספי בחמישייה יציב.

"אני רק מנסה לנקות את הראש ולהתרכז בכדורסל", אומר כספי, "אני לא יכול לשלוט אם הזריקות ייכנסו או לא. אני לוקח זריקות טובות, אני לא כופה על עצמי זריקות קשות, אני לוקח מה שההגנה נותנת לי. קצת קשה לי. אני מנסה לשחק כמו שאני יודע לשחק, כמו שאני צריך לשחק".

כספי שוחח עם המאמן ביממה האחרונה, כשסקוט ועוזריו שוב מעירים לו על מחסור באגרסיביות. לטענת המאמן, ממוצע הריבאונדים של כספי (2.3 למשחק) נמוך מדי יחסית לפורוורד, בייחוד כשגארדים כמו קיירי אירווינג ודניאל גיבסון מציגים ממוצע גבוה יותר. למרות זאת, הבעיה היא בקליעה שלו.

"אני פשוט צריך שהכדור יתחיל להיכנס", אומר כספי, "אני באמת מרגיש שאני משנה את המצב, שזה ממש מעבר לפינה, ובקרוב נראה את זה גם על המגרש".

ביירון סקוט נזף בכספי: "מילא להחטיא, אבל לא לרדת להגנה?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully