וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר על הנרי: "זה החומר שממנו עשויים אלופים"

מנג'ר ארסנל פרגן לקור הרוח שהפגין תיירי הנרי במשחק החזרה שלו. ג'ק ווילשר: "שובו של המלך! הנרי הטיפוסי, אני בצמרמורות"

תיירי הנרי לא חלם בעצמו על כזה משחק קאמבק לארסנל. כזכור, הנרי כבש אתמול (שני) את שער הניצחון ב-0:1 על לידס במסגרת הגביע האנגלי, אחרי שנכנס כמחליף במשחק הבכורה שלו. "לא חשבתי שאני אשחק יותר עבור ארסנל ולא האמנתי שאני אבקיע שער במשחק הזה,, אמר הצרפתי בסיום המשחק והוסיף: "זו לא היתה התכנית שלי, לחזור בצורה כזו. בסך הכל רציתי לבוא ולעזור לארסנל בעבודה יומיומית קשה".

כזכור, הנרי חתם בארסנל במסגרת עסקת השאלה לפרק זמן של שמונה שבועות בלבד, בסיומה הוא אמור לחזור לקבוצתו האמריקאית ניו יורק רד בולס ולהתחיל באימונים לקראת העונה הבאה ב-MLS. מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר, שאמר על משחק הקאמבק של הנרי "זה היה כמו חלום", נשאל אחרי הניצחון על לידס אם יש סיכוי שהנרי יישאר ליותר זמן. "יש לנו עוד 6 שבועות וחצי ביחד, ולפי העסקה אנחנו לא נוכל להמשיך יותר מזה". במסגרת עסקת השאלתו של הנרי, נראה כי משחקו האחרון במדי ארסנל יהיה הדרבי נגד טוטנהאם ב-26 לפברואר.

באופן טבעי, רוב השאלות שהופנו אל ונגר בסוף המשחק נגעו בהנרי. המנג'ר הצרפתי אמר: "הוא תמיד היה אגדה, והלילה הוא הוכיח שהוא קצת יותר מזה. באימונים הוא היה חד והוכיח שהוא צריך לשחק, אחרת לא הייתי מעלה אותו. היה עליו לחץ עצום וגם יש לו את הגאווה שלו והוא לא רצה לאכזב אף אחד הערב. הוא ידע שישוו אותו למה שהוא היה פעם, אבל זה החומר שממנו עשויים אלופים".

הסערה הגדולה הייתה בטוויטר. "תיירי הנרי חוזר!", כתב רובין ואן פרסי, "TH איתנו ועשה זאת שוב". מייקל אואן היה המום גם הוא: "הוא עשה זאת שוב, לא? איזה יומיים נפלאים לאוהדי הכדורגל, אחרי שסקולס חזר גם הנרי שוב איתנו. איזה עונה זאת הייתה עד עתה".

ג'ק ווילשר כתב: "שובו של המלך! הנרי הטיפוסי, אני בצמרמורות". שוער ארסנל וויטק שצ'סני ציין כי "ה-9 בינואר הוא היום שבו הנרי עשה את הקאמבק וכבש מול לידס, ואני הייתי שם". ארסן ונגר סיכם ואמר כי "הוא כבר אגדה, והלילה הוא הפך לאגדה גדולה יותר".


הנרי כבש את שער הניצחון ב-0:1 של ארסנל על לידס

צפו בשער המדהים של הנרי נגד לידס

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

אוהדי ארסנל עם תמונה של תיירי הנרי. Clive Mason, GettyImages
אליל המונים. הנרי/GettyImages, Clive Mason

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully