וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: הנרי כבש, ארסנל ניצחה 0:1 את לידס

בכורה מחודשת חלומית לצרפתי, שכבש את שער הניצחון (77) ושלח את ארסנל לסיבוב הרביעי בגביע האנגלי. בניון לא שותף

ישנם רגעים בכדורגל שנדמה שהסיפור הופך לגדול מהחיים, והערב (שני) נרשם רגע שכזה, כשתיירי הנרי, אחד הסמלים הגדולים בכל הזמנים של ארסנל, חזר אל התותחנים אחרי יותר משלוש וחצי שנים, והגשים את חלומותיהם של כל אחד מהאוהדים באיצטדיון האמירויות כשכבש את שער הניצחון של קבוצתו ב-0:1 על לידס, ושלח את ארסנל אל הסיבוב הרביעי של הגביע האנגלי. בשלב הבא יפגשו התותחנים את אסטון וילה, ויהיה מעניין לראות האם תפקידו של הנרי יילך ויגדל בזכות השער הזה.

המשחק היה בשליטה מוחלטת של התותחנים כבר מהפתיחה ואלה ביקרו שוב ושוב ברחבת לידס, אך לא הצליחו למצוא את הרשת. החמצות של ארטטה וארשבין איפשרו לאורחים הצנועים לרדת ב-0:0 אל ההפסקה, וחלומות העברת ההכרעה לבית שלהם החלו לצוץ. הלחץ של שחקניו של ונגר גבר במחצית השניה, אך לא הצליח לשבור את אנדי לונגרן, שוערה של לידס שהסתמן כגיבור של האורחים. אבל אז הכל השתנה. בדקה ה-67 נעמד האיצטדיון כולו על רגליו וקיבל באהבה את החלוץ הצרפתי שחזר למדי ארסנל לראשונה מאז מרץ 2007, אז שיחקה הקבוצה בליגה האלופות מול איינדהובן.

עשר דקות בלבד חלפו, והרגע הגדול של הנרי הגיע. סונג שלח כדור נהדר שחצה את ההגנה של לידס בדקה ה-77 ומצא את הנרי שהיה ספק בנבדל ברחבה, הצרפתי הרים את הראש ושלח בנגיעתו השנייה בלבד במשחק כדור קלאסי ושטוח שהותיר את לונגרן חסר אונים, ורשם את שערו ה-227 בכל המסגרות במדי ארסנל. עד לסיום ניסתה קבוצתו של ונגר להגדיל את היתרון, אבל לא הצליחה והסתפקה בניצחון המרגש. יוסי בניון שישב על הספסל, לא שותף.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully