וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי מתעלם מרונאלדו, פורטוגל לא מפרגנת

הבחירות לשחקן השנה מגלות פרטים מעניינים: קפטן ארגנטינה בחר רק בחבריו, כך גם בפורטוגל. ומה בחרו בניון ונדב יעקובי?

ליאונל מסי הוא קונצנזוס עולמי. אתמול (שני) הארגנטינאי הקטן-גדול זכה בתואר שחקן השנה בעולם לשנת 2011, כשהוא זוכה ל-48 אחוזים מהקולות. המצביעים, כידוע, היו נציגים מכל המדינות החברות בפיפ"א: קפטן הנבחרת, מאמן הנבחרת ונציגי התקשורת.

מתברר שגם בישראל ליאונל מסי הוא קונצנזוס: קטפן נבחרת ישראל יוסי בניון בחר בו לשחקן השנה, ורק אחריו בחר ברונאלדו ובצ'אבי. לואיס פרננדז, מאמן הנבחרת עד לא מזמן, בחר גם הוא בליאו מסי, ואחריהם בחר ברונאלדו ובווין רוני. נציגי התקשורת הישראלית הם נוח קליגר ונדב יעקובי, וגם הם בחרו בליאונל מסי (על אף שיעקובי עצמו היום הילל את צ'אבי במדורו ב"ידיעות אחרונות"). אחריהם בחרו ברונאלדו, ובמקום השלישי בצ'אבי.

ואיך מתבטאת היריבות בין רונאלדו למסי? מסי עצמו, כקפטן ארגנטינה, לא חשב שרונאלדו ראוי להיכלל בין שלושת השחקנים הבולטים השנה. מסי בחר בצ'אבי, ואחריו את אנדרס אינייסטה ואת קון אגוארו, חברו לנבחרת ארגנטינה. גם מאמן נבחרת ארגנטינה אלחנדרו סאבלה לא חושב שרונאלדו עשה שנה מרשימה: סאבלה בחר במסי, ואחריהם צ'אבי ואינייסטה. ומה עם נציג התקשורת הארגנטינאית? שם דווקא יש פרגון: הנריקה סאקו בחר כמובן במסי, אבל רונאלדו במקום השלישי, אחרי צ'אבי. תודה רבה.

ומה קורה בפורטוגל? קפטן נבחרת פורטוגל לא חושב שליאונל מסי נכלל בין שלושת השחקנים הבולטים של 2011. נונו גומש בחר כמובן ברונאלדו, במקום השני בנאני, ובמקום השלישי בניימאר. מעניין מאוד. מאמן הנבחרת פאולו בנטו בחר גם הוא ברונאלדו, במקום השני נאני, ובמקום השלישי הסכים לכלול את ליאו מסי. נציג התקשורת הפורטוגלית, ז'ואקים ריטה, חשב אחרת: מבחינתו מסי במקום הראשון, רונאלדו רק במקום השני.

כמה בחירות מפתיעות: מאמן נבחרת ברונדי סבור ששחקן השנה הוא קרים בנזמה. קפטן נבחרת טונגה בחר בדני אלבס. רובי קין האירי בחר באינייסטה, ובמקום השלישי בווסלי סניידר. קפטן נבחרת קטאר סירב לבחור את המקום השני והשלישי, כשבמקום הראשון כמובן מסי. קפטן נבחרת פקיסטן בחר בתומאס מולר הגרמני. מאמן נבחרת פלסטין הראה בחירות מפתיעות כשלחקן השנה בחר באיקר קסיאס, ואחריהם ווסלי סניידר ותומאס מולר.

בפעם השלישית ברציפות: ליאונל מסי שחקן השנה

כל הבחירות של הנציגים בעולם באתר פיפ"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully