וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה ובני סכנין נפרדו ב-0:0 חלש

שתי הקבוצות סיפקו 90 דקות עלובות שתיארו היטב את העונה המאכזבת של הירוקים. דבאלישווילי נפרד בהופעה עגומה

זוהי מכבי חיפה מודל 2012. קבוצה כבויה, עצובה, שרק מחכה שמישהו יגאל אותה מייסוריה. הערב (שני) האלופה היוצאת לפחות השכילה לשמור על שער נקי, כשסיימה ב-0:0 ביתי עלוב את משחקה מול בני סכנין, ב-90 הדקות החלשות ביותר שנראו על המסך בתקופה האחרונה. כן, הרבה יותר מהמפגש בין קרית שמונה לאשדוד בשבוע שעבר. מכבי חיפה, כיאה למקום ה-10 בו היא סוגרת את המחזור ה-20, היא נכון לעכשיו קבוצת פלייאוף תחתון שמשתדלת לא להפסיד. על יצירתיות ותחכום אין בכלל מה לדבר, בטח ובטח אחרי ניצחון אחד בשבעה משחקים. וסכנין? עם קצת יותר תעוזה היא ודאי הייתה יוצאת עם שלוש נקודות שהיו משפרות את מאזנה במקום הרביעי.

ולדימיר דבאלישווילי שחקן מכבי חיפה מוחלף בהופעת הפרידה שלו. אדריאן הרבשטיין
קיווה לפרידה משמחת יותר. ולדימיר דבאלישווילי/אדריאן הרבשטיין

כמות פיהוקים כמו זו במחצית הראשונה בקרית אליעזר, לא נראתה גם בפסטיבל מספרי סיפורים. ההרכב המהפכני של אלישע לוי, עם ניר דוידוביץ' בשער, אוראל דגני כמגן ימני ומוחמד גדיר לצד ולדימיר דבאלישווילי בהתקפה, אולי לא התבזה כמו בשבועות הקודמים, אבל מיעט לסכן את שערו של מוחמד קנדיל. שחקני מכבי חיפה נראו סובלים על כר הדשא, כמי שמחכים רק שהעונה הזו תסתיים. חוסר החשק חלחל גם ליציעים ובעיקר ליריבים מסכנין, שהצטרפו למפגן האנמיות כדי לספק מפגש מרכז טבלה קלאסי באווירת סוף עונה.

מי שחשב שתבוא איזו "שטיפה" בהפסקה שתשלח את שחקני הקבוצות כאחוזי תזזית למחצית השנייה, התבדה במהירות. הירוקים המשיכו לבחור את הפעולות הלא נכונות בכל פעם שהגיעו לרחבת סכנין, שמצידה המתינה בציפייה לטעות השבועית של בלמי מכבי חיפה. הפעם זה לא קרה. אולי בהשראתו של אריק בנאדו שישב לראשונה על הספסל כחבר בצוות המקצועי, אולי בזכות חזרתו של ניר דוידוביץ' המנוסה אל בין הקורות. דבאלישווילי אמר שלום בדקה ה-64, מחליפו אלון תורג'מן לא היה יותר טוב וגם לאוהדים נותר רק לחכות לתוספת הזמן ולהתחיל בקריאות נגד אלישע לוי.

מהלך המשחק

דקה 10: טעות קשה של צמד בלמי סכנין השאירה את דבאלישווילי למרדף אחר הכדור מול קנדיל, אך השוער הקדים אותו ומנע מצב מצוין.

דקה 15: מהלך יפה של בוקולי הסתיים בבעיטה של גולסה מ-16 מטרים, סמוך לקורה של קנדיל.

דקה 29: גנאים הגביה כדור מצד שמאל, קדוסי לא ספר את הבלמים בירוק, אבל נגח לא מדויק והחוצה.

דקה 39: קטן הסתובב ובעט כדור שטוח מ-18 מטרים שהטעה מעט את קנדיל, אבל השוער התעשת בזמן והדף לקרן.

דקה 43: קטן הגביה קרן לפינה הקרובה, גולסה ניסה עם העקב, קנדיל קלט את הכדור הקשתי.

דקה 49: חלאיילה שלח בכדור עומק את ראדי, שבעט החוצה תחת לחץ של יאיא.

דקה 64: זהו, דבאלישווילי נפרד מקרית אליעזר עם משחק עגום למדי. תורג'מן נכנס במקומו.

דקה 76: הו, רחש ביציעים. ורד ניסה את מזלו בבעיטה מרחוק, שכמו כל העונה שלו הייתה חלשה ורחוקה מהמסגרת.

דקה 86: ראדי ירה כדור חופשי שטוח מ-30 מטרים, סמוך לקורה של דוידוביץ'.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אוראל דגני, סארי פלאח, יוריצה בוליאט, טאלב טואטחה, גוסטבו בוקולי, סיידו יאיא, אייל גולסה, יניב קטן (דלה ימפולסקי, 82), מוחמד גדיר (עידן ורד, 61), ולדימיר דבאלישווילי (אלון תורג'מן, 64).

הרכב בני סכנין: מוחמד קנדיל, עודד אלקיים, עידן ויצמן, פיטר אמבמבה, באסם גנאים, ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה (חאמד גנאים, 90), מהראן ראדי, אחמד קאסום, אוהד קדוסי (אריק גאוו, 69), קוסטדין אזורוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

איש המשחק: אריק בנאדו

במשחק כל כך חלש, באמת שאף אחד מהשחקנים לא ראוי לקבל את התואר. לנו אין פלזמה לתרום, אז בחרנו בדמות הכי מעניינת שהגיעה הערב לקרית אליעזר. אריק בנאדו העביר את הבכורה שלו על הספסל כחלק מהצוות המקצועי של מכבי חיפה, וכבר אפשר לזקוף לזכותו משחק ראשון אחרי תקופה ארוכה בו הירוקים לא ספגו שער. אם יקרין קמצוץ מהניסיון והכריזמה שלו על הבלמים הנוכחיים, מכבי חיפה תרוויח את הרכש הטוב ביותר שלה העונה. אלישע לוי היה שמח לראות אותו עם סרט הקפטן על כר הדשא.

לדף המשחק

האם יש בכל זאת סיכוי לשינוי אצל מוחמד גדיר?

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

בני סכנין בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully