וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: ליברפול הוגרלה מול מנ' יונייטד, צ'לסי עלתה

הגרלת הסיבוב הרביעי שלחה את האלופה לאנפילד. הכחולים הביסו 0:4 את פומפי ללא בן חיים, פיטרבורו - סנדרלנד 2:0

אחרי שאתמול (שבת) נפתחו משחקי הסיבוב השלישי בגביע האנגלי עם כמה דרמות שהגיעו לשיאן מוקדם יותר בדרבי המטורף של מנצ'סטר, העפילה הערב גם צ'לסי לסיבוב הרביעי המפעל היוקרתי עם 0:4 חלק על פורטסמות. מחר תנסה גם ארסנל לעלות לשלב הבא כשתארח את לידס במשחק הבכורה המצופה של תיירי הנרי.

בינתיים כבר נערכה הגרלת משחקי הסיבוב הרביעי, שזימנה קרב ענקיות בין ליברפול למנצ'סטר יונייטד באנפילד. צ'לסי תתארח אצל המנצחת בין ק.פ.ר למילטון קיינס דונס, המנצחת בין ארסנל ללידס תארח את אסטון וילה. סנדרלנד ומידלסברו ייפגשו לדרבי חם, אברטון תפגוש את פולהאם, דרבי קאונטי את סטוק סיטי. המשחקים ייערכו ב-28 וב-29 בינואר.

צ'לסי - פורטסמות 0:4

אחרי שחזרו לנצח בליגה במחזור האחרון, המשיכו הכחולים בהתאוששות גם בגביע, במשחק שהיה קשה הרבה יותר ממה שהתוצאה הסופית מלמדת. לאחר מחצית ראשונה מאופסת פרץ חואן מאטה את הסכר עם השער הראשון בדקה ה-48. עד הדקה ה-85 פומפי עוד חלמה על שוויון לפני שראמירס כבש צמד מהיר בדקות 85 ו-87, ופרנק למפארד חתם עם הרביעי בתוספת הזמן. טל בן חיים ישב על ספסל האורחים ולא שותף מול קבוצתו לשעבר.

פיטרבורו - סנדרלנד 2:0

הקבוצה המתאוששת של מרטין אוניל לא עצרה גם בגביע, ופיטרבורו מתחתית הצ'מפיונשיפ החזיקה מעמד רק עד הדקה ה-48 בה כבש סבסטיאן לארסון לחתולים השחורים, וג'יימס מקלין הוסיף את השני כעבור תשע דקות.

שפילד וונסדיי - ווסטהאם 0:1

הקבוצה מהליגה השלישית הצליחה להדיח את הפטישים מצמרת הצ'מפיונשיפ בזכות שער דרמטי של כריס אוגריידי בדקה ה-88.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully