וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: איגור מאליש סיכם את תנאיו

8.1.2012 / 15:07

אחרי שחרור וומפור וצארביץ', הקשר האוקראיני (28) יחתום עד תום העונה בכפוף לבדיקות רפואיות ומשחק גביע הטוטו

מכבי פתח תקוה קרובה לצרף שחקן זר חדש. מדובר בקשר האוקראיני איגור מאליש, שנבחן בימים האחרונים במועדון וגילה יכולת מרשימה. מאליש, 28, סיכם בעל פה עד תום העונה באמצעות סוכנו קובי סגל והוא יעבור מאוחר יותר בדיקות רפואיות. אם לא יתגלו בעיות, הוא צפוי לחתום בקבוצה עד תום העונה. כל תנאיו הכספיים של השחקן סוכמו כאשר נראה שהעסקה תושלם סופית לאחר משחק חצי גמר גביע הטוטו ביום שלישי מול הפועל תל אביב. כזכור, ההחתמה של מאליש היא חלק ממהפכת הזרים במועדון ולאחר שאתמול שוחרר הקמרוני ג'סטיס וומפור כאשר גם הקרואטי מריו צארביץ' בדרך החוצה.

מאליש שיחק העונה בקבוצת קרימטפליציה מהליגה השנייה באקוראינה והספיק לכבוש שמונה שערים ב-19 משחקים במדי קבוצתו. ברזומה שלו שלל קבוצות מהליגות הנמוכות באוקראינה ולראשונה בקריירה שלו הוא יוצא לשחק מחוץ לגבולות המדינה. מאליש ירשום בכורה בגביע הטוטו בשלישי והכוונה היא להחתימו רשמית לאחר המשחק.

בנוסף למאליש, ממשיך המאמן אייל לחמן לבחון את הקשר הגנאי סולומון אמואסי, שגם הוא עבר בדיקות רפואיות וייבחן בגביע הטוטו, כאשר לאימונים הצטרף גם הקשר היהודי-רוסי ארקדי גלפרין.

כפי שפורסם ביום שישי, עמוס לוזון נפגש ביום חמישי עם אלי טביב במטרה לקדם את עסקת טל בן חיים. בין היתר בדק לוזון אפשרות לצרף את מהראן לאלה מהפועל. גורמים שונים במועדון עדיין מעריכים כי השחקן יתנגד לעסקה משום שהוא רוצה לצאת לאירופה. אנז'י מחצ'קאלה השהתה בינתיים את התשובה שלה לגבי החלוץ ואין התקדמות עם המשא ומתן. במקביל, סוכניו ממשיכים לבדוק הצעות מארבע קבוצות באוקראינה. "למרות דבריו של לוזון, שבן חיים ישחק באירופה, אל תתפלאו אם המעבר ייסגר עוד השבוע", העריך גורם במועדון.

איציק לוזון מסביר מדוע שוחררו וומפור וצארביץ'

צפו במכבי פתח תקוה מפסידה 3:2 לאשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully