וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק לוזון: "וומפור ביקש ללכת. צארביץ' יילך בסוף"

8.1.2012 / 9:08

חבר הנהלת מכבי פ"ת הסביר את ההחלטה. הערכה: הקבוצה תחסוך יותר מחצי מיליון שקל. וומפור: "לא באמת רצו אותי"

"ג'סטיס וומפור הוא זה שביקש ללכת. הוא טען שהיו לו הצעות מבלגיה והוא לא רצה להישאר. מה יקרה עם מריו צארביץ'? גם הוא יילך בסוף. כנראה שעוד השבוע". כך אמר אמש חבר הנהלת מכבי פתח תקוה, איציק לוזון, בעקבות ההחלטה לערוך מהפך בסגל הזרים ולהודיע לקשר הקמרוני ולקשר הקרואטי על שחרורם מהקבוצה.

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, וומפור הגיע אמש ל"מושבה" בידיעה שהוא אמור לפתוח בהרכב מול אשדוד (3:2), אבל אז קיבל הודעה שהוא לא בסגל מסיבות מקצועיות. מאוחר יותר קיבל גם צארביץ' הודעה דומה, אם כי הוא הודיע שהוא מסרב לעזוב. וומפור אמר לחבריו לאחר המשחק: "לא באמת רצו אותי כאן, אז היה עדיף שאלך. עשיתי קריירה של חמש שנים בגנק, אף אחד לא ילמד אותי מה זה לשחק כדורגל".

כזכור, מיד לאחר ההחלטה שלא לשתפו אסף המאמן אייל לחמן את השחקנים ואמר להם: "עכשיו המגמה היא לשתף יותר שחקני בית". לאחר המשחק הגיעו הצדדים להחלטה להיפרד ובמכבי פתח תקוה טענו כי ההחלטה הגיעה לאור "דיבורים מיותרים של הקשר בחדר ההלבשה". גורם במועדון הסביר אתמול: "הוא טען שיש לו כמה הצעות מבלגיה. נתנו לו הזדמנות, אבל הוא לא השתלב כאן".

צארביץ' מחזיק בחוזה כבד, של כ-150 אלף יורו, וכרגע מסרב לעזוב בטענה שהקבוצה צריכה לשלם לו את רוב החוזה. בפתח תקוה מתכוונים להציע לו את שתי המשכורות הבאות תמורת עזיבה. ההערכה היא שהמועדון יוכל לחסוך כחצי מיליון שקל (מאה אלף יורו) משחרור השניים, לאחר תשלום הפיצויים. שחקנים בקבוצה קיבלו בהפתעה גמורה את ההודעה שקיבלו השניים לאחר המשחק. "וומפור השתפר לאחרונה, אבל היה פצוע. גם צארביץ' חזר לעצמו", אמר אחד מהם. אנחנו מקווים שיביאו שחקנים טובים יותר".

"ההפסד יכול היה להיות פחות כואב אם היה בא דרך חוסר עבודה או קבוצה שבורה", אמר לחמן. "אבל השתלטנו על המשחק נגד קבוצת צמרת והובלנו. אנחנו במצב שברירי, לא היה לנו הרבה כוח על הספסל והעלנו שחקנים צעירים. המשחק היה צריך להיגמר אחרי חצי שעה, וחבל. טל בן חיים ואסי משיח מאוד חסרו לנו". שחקן בקבוצה אמר: "במחצית הראשונה היינו בסדר, אשדוד כמעט לא הגיעה לשער, אבל במחצית השניה ספגנו את השני ממצב נייח שהוא חצי עצמי של מעבי, ואז החלטנו ללחוץ והם הניעו את הכדור. הפקרנו את ההגנה וספגנו את השלישי".

לחמן ימשיך לבחון עד יום שלישי את הקשר האוקראיני איגור מאליש שעשוי לחתום עוד השבוע בקבוצה ואת הקשר הגנאי סולומון אמואסי. הקשר ארקדי גלפרין נחת אמש והיום יצטרף לקבוצה. ההערכה היא שאחד מבין השלושה יוחתם. מאליש מרשים מאוד באימונים וייבחן במשחק חצי גמר גביע הטוטו ביום שלישי מול הפועל תל אביב. אם גלפרין ירשים, ייתכן ולחמן יבקש להחתים שני זרים.

כפי שפורסם ביום שישי, עמוס לוזון נפגש ביום חמישי עם אלי טביב במטרה לקדם את עסקת טל בן חיים. בין היתר בדק לוזון אפשרות לצרף את מהראן לאלה מהפועל. גורמים שונים במועדון עדיין מעריכים כי השחקן יתנגד לעסקה משום שהוא רוצה לצאת לאירופה. אנז'י מחצ'קאלה השהתה בינתיים את התשובה שלה לגבי החלוץ ואין התקדמות עם המשא ומתן. במקביל, סוכניו ממשיכים לבדוק הצעות מארבע קבוצות באוקראינה. "למרות דבריו של לוזון, שבן חיים ישחק באירופה, אל תתפלאו אם המעבר ייסגר עוד השבוע", העריך גורם במועדון.

וומפור שוחרר, צארביץ' בדרך החוצה

מכבי פתח תקוה הפסידה 3:2 לאשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully