וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה שחררה את וומפור, צארביץ' בדרך החוצה

7.1.2012 / 20:40

מהפכה: הקמרוני יארוז ויחזור לבלגיה. גם הקרואטי התבקש לעזוב למרות שסירב: "הוא יילך". גלפרין נחת להתרשמות

מכבי פתח תקוה החליטה לשחרר את הקשר הקמרוני שלה, ג'סטיס וומפור, ואת הקשר הקרואטי מריו צארביץ'. וומפור הגיע היום (שבת) למשחק ההפסד מול אשדוד בידיעה שהוא פותח בהרכב, אולם התבשר שהוא לא בסגל והוחלט לשחררו. מחר וומפור אמור להמריא חזרה לבלגיה. גורם במעודון אישר את הידיעה לוואלה! ספורט ואמר: "לאחרונה וומפור טען שיש לו הרבה הצעות. נתנו לו הזדמנות, אבל הוא לא השתלב כאן". לגבי צארביץ', השחקן קיבל הודעה שעליו לעזוב וסירב, אך במועדון אמרו הערב: "הוא יעזוב בסופו של דבר, אין לו ברירה".

מאמן הקבוצה אייל לחמן אסף את השחקנים לפני המשחק ואמר להם: "עכשיו המגמה היא לשתף יותר שחקני בית". לחמן ימשיך לבחון עד יום שלישי את הקשר האוקראיני איגור מאליש שעשוי לחתום עוד השבוע בקבוצה ואת הקשר הגנאי סולומון אמואסי. הקשר ארקדי גלפרין נחת היום ויצטרף לקבוצה החל ממחר.

בקבוצה היו מאוכזבים מאוד מההפסד. לחמן עצמו נכנס לחדר ההלבשה לאחר המשחק ואמר לשחקנים: "תרימו את הראש, אני לא יכול לומר על אף אחד כאן שהוא לא נלחם". שחקן בקבוצה אמר: "אשדוד לא הגיעה כמעט לשער במחצית הראשונה, אבל אחרי המהפך היינו צריכים ללחוץ והם הניעו כדור וניצחו". הקבוצה תתכונן החל ממחר למשחק ביום שלישי מול הפועל תל אביב במסגרת חצי גמר גביע הטוטו.

מכבי פתח תקוה נכנעה 3:2 לאשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully