וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מ.ס. אשדוד ניצחה 2:3 את מכבי פתח תקוה

הקבוצה של מזרחי שמרה על המקום השני, במשחק שבו ארבעה שערים הובקעו בנגיחה. פטי, ראש ורביבו הבקיעו למ.ס אשדוד

בזמן שבמהלך השבוע האחרון נשמעו ביקורות רבות על העובדה שמשחק העונה לא סיפק את הציפיות, מ.ס. אשדוד הוכיחה הערב (שבת) שכל הדיבורים סביבה לא ממש מעניינים אותה. הקבוצה של יוסי מזרחי חזרה לנצח אחרי ה-0:0 המאכזב מול קרית שמונה, ועשתה זאת באיצטדיון המושבה נגד מכבי פתח תקוה עם 2:3 שמשאיר אותה במקום השני בטבלה. המשחק הזה מאריך את הרצף של האשדודים, שעומדים כעת על 14 משחקים ללא הפסד, ושומר את פער שש הנקודות מהקבוצה של רן בן שמעון.

הלוזונים המסתבכים בתחתית היו אלה שדווקא הובילו ראשונים במשחק. אחרי שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון (כולל שני הפסדים), סבסטיאן סנסוני הקפיץ את הקהל המקומי עם שער בראשו כתוצאה מכדור חופשי בדקה ה-12. אשדוד חזרה מצוין למשחק עם שער בנגיחה משלה, כאשר בדקה ה-33 יא יא פטי הבלם השווה ל-1:1. משחק הראש המצוין של בלמי אשדוד סייע לה להבקיע שער נוסף בדקה ה-52 אחרי שישראל ראש ניצל שמירה לקויה של המלאבסים ונגח מקרוב, ודוד רביבו השלים את הסיפור בדקה ה-82. עומר גולן הצליח רק לצמק בדקות הסיום.

המשימה הבאה של אשדוד תהיה לנצח בשבוע הבא את בני יהודה הלוהטת, מולה היא תקווה לנסות ולנצח כדי לצמק את הפער מקרית שמונה. עוזר המאמן של אשדוד, שי הולצמן, אמר בסיום המשחק: "השגנו ניצחון חשוב מאוד וחזרנו למסלול. החמצנו כמה הזדמנויות במחצית השנייה ונלחצנו קצת לאחור, אבל הכי חשוב שניצחנו. אנחנו עדיין זקוקים לחיזוק כי זה תמיד טוב שיהיה ספסל עמוק. העונה הזו ארוכה מאוד ואנחנו רוצים להחזיק מעמד בחלק העליון".

על סוד ההצלחה של אשדוד, הוסיף הולצמן: "מה שטוב באשדוד העונה זה שהקבוצה לא נבנית על שחקן אחד ואין חיסרון של שחקן כזה או אחר, זה לא עושה הבדל. זה ממש לא משנה אם נגיד או לא נגיד שאנחנו רצים לאליפות, אנחנו שם בצמרת, ונעשה הכל בכדי להישאר שם. כרגע אנחנו מתמקדים באיך להישאר בכל שבוע בחלק העליון ולהביא שוב את אותה יכולת ורצון".

מהלך המשחק

דקה 12 - גול! כדור חופשי שהוגבה מצד שמאל על ידי ציון צמח חתך את ההגנה של מ.ס. אשדוד, וסבסטיאן סנסוני ניצל יציאה רעה מאוד של אופיר מרציאנו כדי לנגוח מקרוב, 0:1 למכבי פתח תקוה.

דקה 15 - דני פרדה העביר כדור ארוך לעומר גולן, והכדור הגיע אל ויקטור מרעי שהבקיע מקרוב, אך הקוון הרים את הדגל וסימן לנבדל.

דקה 33 - גול! כדור חופשי של אשדוד נבעט על ידי דוד רביבו, ההגנה המקומית התקשתה להרחיק והכדור הגיע ליא יא פטי שנגח מקרוב פנימה. שוויון 1:1.

דקה 52 - גול! דוד רביבו הגביה כדור קרן מצד שמאל שמצא את ישראל ראש, שבראשו ניצל את הכיסוי הרע של ההגנה המלאבסית כדי להבקיע 1:2 לאשדוד.

דקה 60 - התקפה מתפרצת של המלאבסים קיבלה תאוצה אחרי שדני פרדה מצא את ציון צמח, שסיים עם בעיטה אל הפינה, אבל אופיר מרציאנו הציל מצוין.

דקה 82 - גול! עופר ורטה חדר לרחבה וסבסב את ההגנה המקומית כשבסופו של דבר הוא מסר לדוד רביבו, והקשר המצוין בעט שטוח פנימה כדי לקבוע 1:3 למ.ס. אשדוד.

דקה 87 - גול! ההגנה של אשדוד הייתה רדומה כשויקטור מרעי הגביה כדור לעומר גולן, שניצל את העובדה שהיה פנוי כדי להבקיע בנגיחה נוספת. 2:3 למ.ס. אשדוד.

הרכב מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר, אורי אוזן, תומר אלבז, שי מימון, טל מעבי (קובי גנון 53), סבסטיאן סנסוני, חגי גולדנברג (סוהייב פריג' 70), ציון צמח, דני פרדה (מרואן קבהא 86), ויקטור מרעי, עומר גולן.

הרכב מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, בן בוטבול, אפה אמברוז, לוהאב כיאל (חאתם עבד אל חמיד 30), דוד רביבו (משה בן לולו 86), עידן שריקי (אמיר לביא 80), רוג'רס קולה.

לדף המשחק

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully