וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון: אימורו לוקמן צפוי לנחות למבחנים

הקשר הגנאי ששיחק בבני יהודה ונתניה מועמד לכתומים, שיבחנו כמה בלמים זרים. בקבוצה והחמיאו לק"ש: "גדולים על הליגה"

בהפועל ראשון לציון קיוו להמשיך את המומנטום החיובי שהחל בניצחון נגד מכבי חיפה במחזור שעבר, אולם הקבוצה לא יכלה למוליכת הטבלה עירוני קרית שמונה והפסידה לה 2:0. "הם גדולים עלינו וכנראה שעל כל הליגה", אמר גורם במועדון והיטיב לבטא את הרגשת אנשי הקבוצה בסיום המשחק.

השחקנים של ניסן יחזקאל היו רחוקים מהיכולת אותה הציגו במחזורים האחרונים ובמועדון יודעים שהקבוצה תהיה חייבת להתחזק בחלון ההעברות הקרוב, בעיקר בחלק ההגנתי. כבר השבוע צפויים להגיע בלמים זרים למבחנים וזאת לאחר שהבלמים שהגיעו עד כה לא הרשימו ושוחררו מהקבוצה.

לקראת השבוע הבא תהיה ליחזקאל בעיה גדולה בקישור האחורי וזאת לאחר הרחקתו של הקשר איתי אלקסלסי שספג אמש כרטיס אדום ויעדר מהמשחק הקרוב נגד מכבי פתח תקוה. צריך לזכור שגם הקשר ג'סטין זולו לא עומד לרשותו של המאמן בשל יציאתו לאליפות אפריקה ובשלב זה לא ברור מי יאייש את העמדה במחזור הקרוב.

בנוסף צפוי להגיע למבחנים גם אימורו לוקמן, הקשר הגנאי ששיחק בעבר בבני יהודה ומכבי נתניה, שעשוי להיות מוחתם במקומו של זולו. ינון ברדה וסהר בנבנישתי, קיבלו היום הודעה כי הם משוחררים ורשאים למצוא לעצמם קבוצה חדשה.

מי שכן יוכל לעמוד לרשותו של המאמן הוא החלוץ המולדבי גאורגי אובסניקוב, שחתם על חוזהו במועדון ביום חמישי שעבר, אולם השחרור הבינלאומי שלו הגיע באיחור והוא לא יכול היה ליטול חלק במשחק בקרית שמונה. אובסניקוב הרשים מאוד את הצוות המקצועי במהלך שבוע המבחנים שלו ובקבוצה מקווים כעת ששיתוף הפעולה בינו לדייויד גומז בחלק הקדמי, יניב שערים יקרים שיעזרו לראשון לציון להיחלץ מהתחתית.

עדכון ראשון: 8:18

ראשון לציון הפסידה בקרית שמונה 2:0

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully