וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: קרית שמונה ניצחה 0:2 את ראשון לציון

מוליכת הטבלה השיגה ניצחון בית חמישי ברציפות על חשבון יריבתה מהתחתית. אבוחצירא ורוצ'ט כבשו, אלקסלסי הורחק

כולם יכולים לדבר, עירוני קרית שמונה לא שומעת. אחרי הביקורות הרבות שספגה בעקבות היכולת הדלה במשחק הצמרת מול מ.ס. אשדוד, מוליכת הטבלה הראתה שהיא מאמינה בצדקת דרכה וחזרה למסלול הניצחונות עם 0:2 חלק על הפועל ראשון לציון, שמקרב אותה עוד צעד אל עבר תואר האליפות ההיסטורי. קרית שמונה רשמה משחק 18 ברציפות ללא הפסד הודות לשערים של שמעון אבוחצירא (17) ואדריאן רוצ'ט (48) והאריכה את הרצף שלה ללא ספיגה ל-622 דקות. עם הגנת ברזל כזו, לא חייבים להבריק כדי לצעוד בבטחה במקום הראשון, עם לפחות שש נקודות יתרון (תלוי בתוצאות של אשדוד והפועל תל אביב).

שמעון אבוחצירא שחקן עירוני קרית שמונה (אמצע) חוגג עם שלומי אזולאי. אדריאן הרבשטיין
עוד צעד בדרך אל התואר ההיסטורי. שחקני קרית שמונה חוגגים/אדריאן הרבשטיין

שמעון אבוחצירא חזר להרכב המארחים כשינוי היחיד מה-11 שפתחו באשדוד, וכבר אחרי 17 דקות הזכיר כי מדובר בנשק ההתקפי היעיל ביותר של קרית שמונה. ראשון לציון, מעודדת מהניצחון שלה על מכבי חיפה בשבוע שעבר, דווקא היוותה יריב שקול לאורך המחצית הראשונה והחמיצה כמה הזדמנויות טובות, אבל בסופו של דבר ירדה להפסקה מרוצה שלא ספגה עוד פעמיים מרגלי אבוחצירא.

התקוות של ראשון לציון החזיקו מעמד בקושי שלוש דקות במחצית השנייה, עד שאחמד עאבד הפעלתן בעט לקורה ורוצ'ט המשיך את הריבאונד פנימה. הכתומים, עם 15 נקודות בלבד העונה, הבינו כי גם את השבוע הקרוב יעבירו מתחת לקו האדום. ההרחקה של איתי אלקסלסי בדקה ה-81, גם פגעה בהם לקראת המשחק בשבוע הבא מול מכבי פתח תקוה.

ביציעים של קרית שמונה, 1,500 האוהדים כבר החלו לחגוג את הניצחון הביתי החמישי ברציפות והשמירה על המרחק הבטוח מהמתחרות. זה גם היה הזמן האידיאלי להכניס לעניינים את הרכש הארגנטינאי דויד סולארי, ששיחק כחצי שעה והראה מעט ניצוצות. בכל מקרה, הוא הצטרף למערך מנצח ויוכל לתרום את חלקו בהמשך. 20 מחזורים חלפו, והעיר הצפונית קרובה מאי פעם לאליפות נדירה.

מהלך המשחק

דקה 6: התקפה יפה של קרית שמונה, בניצוחו של אזולאי בצד שמאל, הסתיימה עם בעיטה של רוצ'ט אותה הצליח לעצור אוהד כהן עם הרגל.

דקה 13: מוסא הגביה טוב מצד ימין, גומז נגח חלש לידיים של עמוס.

דקה 15: בעיטה חופשית של בלדוט הורחקה לפני הקו מראשו של חסארמה. הקרן הגיעה בסופו של דבר למסיקה, שבעט חלש משמונה מטרים ועמוס קלט.

דקה 17: גול! גזל שלח כדור ארוך שהורחק לא טוב על ידי אלקסלסי. אבוחצירא אמר תודה ומ-18 מטרים ירה כדור חד ומדויק לרשת של אוהד כהן. 0:1 לעירוני קרית שמונה.

דקה 25: גומז בעט מ-20 מטרים אלכסונית מצד ימין, הכדור שלו חמק ליד הקורה.

דקה 44: אחרי דקות רגועות, עאבד לקח את הכדור ומ-22 מטרים בעט חזק ושטוח, אך החטיא במעט את המסגרת.

דקה 45: גבאי העביר כדור רוחב מצד ימין, אבוחצירא לא הגיע והלוי הרחיק ברגע האחרון מהקו.

דקה 45+1: קרית שמונה מחמיצה עוד הזדמנות להגדיל את היתרון לפני המחצית. אזולאי הכניס כדור עומק מצוין לאבוחצירא, שנעצר באחד על אחד אצל אוהד כהן.

דקה 45+2: גומז העביר מצד שמאל כדור נהדר לעבר בלדוט, שהגיע לא טוב ובעט מעל השער ממצב קורץ.

דקה 48: גול! אזולאי השאיר לעאבד שבעט מזווית קשה בצד שמאל לקורה. הכדור טייל על הקו ורוצ'ט עט על הריבאונד ומצא את הרשת מקרוב. 0:2 לעירוני קרית שמונה.

דקה 53: גזל מצא בכדור עומק נפלא את הבלם צדק שעלה לעזרת ההתקפה, אבל הוא בעט החוצה משבעה מטרים.

דקה 56: עאבד הכניס כדור לרחבה לעבר אבוחצירא, שהתסובב וסחט הדיפה טובה מאוהד כהן. אזולאי ניסה להגיע לריבאונד, אבל מוסא הקדים אותו והרחיק.

דקה 65: שני הבלמים של קרית שמונה עלו לכדור קרן והחליפו מסירות בראש, כשבסיום צדק בעט מחמישה מטרים ונבלם.

דקה 81: כרטיס אדום! אלקסלסי פגע בצורה גסה ברוצ'ט והורחק בצדק על ידי השופט שמואלביץ'. ראשון לציון ב-10 שחקנים.

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, סלאח חסארמה, שיר צדק, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', רביד גזל (ואיל מריסאת, 77), אדריאן רוצ'ט, אחמד עאבד (דויד סולארי, 62), שלומי אזולאי (עדי אלישע, 71), שמעון אבוחצירא.

הרכב הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, גיא אבנד (ליאור ברטקובסקי, 55), גל ספיר, דור הלוי, עמירן שקלים, איתי אלקסלסי (הורחק, 81), דודו אברהם (גיא משפתי, 88), קובי מוסא, ריף מסיקה (אסף כהן, 71), אסי בלדוט, דיוויד גומז.

לדף המשחק

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully