וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד רביבו: "אנחנו רצים בצמרת, לא לאליפות"

אשדוד לא עוצרת, דוד רביבו מסופק מהניצחון על מכבי פ"ת: "נחכה לפני שנדבר על אליפות". על ניר ביטון: "הוא חסר לנו"

מ.ס.אשדוד לא עוצרת. הקבוצה חזרה אמש (שבת) הביתה עם ניצחון חוץ חשוב, 2:3 נגד מכבי פתח תקוה באיצטדיון המושבה, ועל הדרך סגרה חשבון עם הקבוצה שהנחילה לה את הפסד הבית היחיד עד כה מתחילת העונה. אשדוד, שממוקמת כעת במקום השני, רשמה משחק 14 ברציפות ללא הפסד, וניצלה את התיקו של הפועל תל אביב בבאר שבע כדי לפתוח פער של שלוש נקודות מהמקום השלישי.

למרות שנקלעו לפיגור מוקדם, הצליחו השחקנים של יוסי מזרחי להפוך את הקערה על פיה ולהשיב בשלושה שערים בצד השני. חסרונו של הקשר ניר ביטון שנמצא במבחנים במנצ'סטר סיטי לא הורגש, כאשר מי שהיה הבולט בשדה הוא הקשר הוותיק והקפטן דוד רביבו, שהיה מעורב בכל השערים שכבשה הקבוצה.

"אנחנו רצים בצמרת, לא לאליפות", אמר רביבו, שכבש אמש שער ובישל שער נוסף. "בשביל להגיד שאנחנו רצים לאליפות, בוא נחכה עוד קצת".

"שיחקנו טוב בחצי השני וכעת נקווה שתהיה המשכיות", אומר רביבו, "לא קל לבוא ולנצח בפתח תקוה, נגד קבוצה מצוינת, אבל מה שחשוב זו התוצאה. הגענו להמון מצבים לפני המחצית וחבל שלא הצלחנו להבקיע. הכי חשוב זה שלוש הנקודות, כל השאר זה כבר היסטוריה. עכשיו הפנים קדימה, למשחק ביום שבת מול בני יהודה".

על ניר ביטון השוהה במבחנים מנצ'סטר הוסיף רביבו: "ניר ביטון תמיד חסר לנו, מדובר בשחקן מצוין. זה שחקן שיכול תמיד לעזור לנו, ואם הוא היה כאן יכול להיות שהתוצאה בסיום הייתה גבוהה יותר".

רביבו נשאל לגבי העונה שלו באופן אישי והשיב: "עד עכשיו העונה מבחינתי היא בסדר. אני שמח יותר שהקבוצה ניצחה מאשר שאני אבקיע. אם אני כובש וזה עוזר לקבוצה, אני עוד יותר שמח".

מ.ס. אשדוד ניצחה 2:3 את מכבי פתח תקוה

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully