וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי לנדאו: "ההגנה שלנו הייתה מתחת לכל ביקורת"

מאמן הפועל פתח תקוה היה מאוכזב אחרי התבוסה לבני יהודה. אבוקסיס הודה: "לפני המשחק הייתי קונה ניצחון בכל תוצאה"

משהו טוב עובר על בני יהודה, שהביסה הערב (שבת) 1:5 את הפועל פתח תקוה בדרך לצעד נוסף אל עבר הצמרת. הזהובים חגגו בבלומפילד עם צמד שערים של פדרו גלבאן ושערים נוספים של דן מורי, פיני בלילי ואסף בן מוחה (עצמי), כשדווקא אחרי שנדמה היה שהקבוצה של גילי לנדאו תופסת ביטחון, היא מתרחקת עד כדי שמונה נקודות מהקו האדום.

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס אמר לאחר המשחק: "הייתי קונה ניצחון בכל תוצאה לפני המשחק. אמרתי לשחקנים בחדר ההלבשה שאסור להסתכל על מאזן הנקודות של הפועל פתח תקוה, כי יש 19 נקודות והיא קבוצה שעשתה תוצאות יפות. במחצית השנייה היה לנו אחוז ניצול מצבים גבוה, במחצית הראשונה היינו יכולים לכבוש עוד פעמיים. בסך הכל אנחנו בתקופה טובה, למרות ההפסד לנתניה. בשבוע הבא יש לנו משחק קשה באשדוד, זו קבוצה שלא הפסידה בבית העונה. מה יקרה בינואר? נרצה להתחזק בעוד שני שחקנים לפחות".

ישראל זגורי: "התפוצצנו היום, דווקא מול הפועל פתח תקוה, הקבוצה שבה שיחקתי. הגענו להמון הזדמנויות. אם התוצאה הייתה גבוהה יותר, זה היה משקף יותר. למרות ההפסד מול נתניה, שיחקנו גם מולם טוב מאוד. השבוע זה בא לידי ביטוי בשערים, ואנחנו כבר עם הפנים קדימה. אני בטוח שאנחנו יכולים להמשיך ביכולת הזו. אנחנו נראים ממש טוב בשבועות האחרונים, ונקווה להמשיך כך".

בהפועל פתח תקוה הייתה אווירה קשה בסיום. שחקנים בקבוצה ישבו המומים בחדר ההלבשה. "שחקנים היו כל כך עסוקים בסטולר, ששכחו לשחק כדורגל. לא השארנו פה את מסי", אמר שחקן בקבוצה. "בן מוחה שיחק היום כמגן וזה לא תפקיד שמתאים לו. אדו עשה שטות באחד השערים. חבל, כי יכולנו לצמצם את הפער לקראת המשחק נגד בית"ר בשבוע הבא".

"ההפסד הזה הוא צורב", סיכם גילי לנדאו את היכולת של שחקניו. "ההגנה שלנו היתה מתחת לכל ביקורת כי המונח 'מודעות הגנתית' לא הייתה בלקסיקון שלנו היום. כשניצחנו היה פסטיבל, השבוע היה סקנדל. אנחנו מנצחים כקבוצה ומפסידים כקבוצה והכי חשוב זה ללמוד לקח". לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים, אמר המאמן: "בשבוע הבא אנחנו ראש בראש. כל משחק מבחינתנו הוא עם חבל על הצוואר שלנו. לא צריך לעשות מההפסד הזה סוף העולם, כי הליגה ממשיכה".

בני יהודה הביסה 1:5 את הפועל פתח תקוה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully