וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני יהודה הביסה 1:5 את הפועל פתח תקוה

צמד של גלבאן ושערים של דן מורי, בלילי ועצמי של בן מוחה סידרו לזהובים ניצחון גדול וסיבכו את המלאבסים במקום האחרון

מישהו חשב שההפסד 1:0 למכבי נתניה במחזור שעבר יעצור את המומנטום הנהדר של בני יהודה? כדאי שיחשוב שנית. הזהובים הראו הערב (שבת) שההפסד בקופסה לא השפיע עליהם והביסו 1:5 את הפועל פתח תקוה, במסגרת המחזור ה-20 בליגת העל. שערים של דן מורי בדקה ה-24, עצמי של אסף בן מוחה בדקה ה-52 ושערים של פיני בלילי בדקה ה-58 וצמד של פדרו גלבאן בדקה ה-64 וה-83 סידרו ליוסי אבוקסיס ניצחון רביעי בשישה משחקים בדרך ל-29 נקודות ולמקום השישי באופן זמני. הפועל פתח תקוה, שנהנתה משער של יניב לוזון, נותרה אחרונה בליגה עם 10 נקודות בלבד.

בדקה ה-24 עלתה המארחת ל-0:1 כשקרן של ראלי לא הורחקה מספיק טוב על ידי הגנת פתח תקוה. הכדור חזר למורי, שבעט פנימה. בני יהודה המשיכה לשלוט והגיעה לעוד כמה הזדמנויות מסוכנות גשהבולטת שבהן הייתה בדקה ה-41. פיני בלילי מצא את ישראל זגורי, שנגח מקרוב החוצה ובמחצית זה 0:1 לזהובים. בדקה ה-52 כבשה בני יהודה את השני כשבעיטה של פדרו גלבאן פגע בראשו של אסף בן מוחה וחדר פנימה בדרך ל-0:2.

בדקה ה-58 החזיר דניאל אדו כדור לאג'ידה, בלילי חטף וגילגל מול שער ריק פנימה את ה-0:3. החגיגה הזהובה לא נגמרה כאן ובדקה ה-64 התקפה מתפרצת של בני יהודה נגמרה במסירת רוחב של בלילי לגלבאן, שבעט מזווית קשה לפינה הרחוקה בדרך ל-0:4. המלאבסים הצליחו לצמק מעט את ההשפלה בדקה ה-69 כשעוז ראלי הכשיל ברחבה את אסף בן מוחה. יניב לוזון החמיץ את הפנדל, אך הגיע ראשון לכדור החוזר ודחק אותו פנימה בדרך ל-1:4. בני יהודה כבשה את החמישי בדקה ה-83 כששוב זה היה גלבאן, הפעם בנגיחה לאחר הגבהה של איציק עזוז וזה 1:5 ענק לבני יהודה.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, דן מורי, גל כהן, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שלו מנשה, ישראל זגורי (איציק עזוז, 80), ננאד מרינקוביץ' (אמיר עגיוב, 66), פדרו גלבאן, פיני בלילי (דינו אנדלובו, 70).

הרכב הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, לורן בן ארי, דניאל אדו, פביאן סטולר, אסף בן מוחה, ג'ונתן אסוס, גיא צרפתי, יניב לוזון, אור פישביין (דור סעדון, 55), ארמון בן נעים (אוראל אדרי, 66), דומיניק וואסי.

בני יהודה בוואלה! ספורט

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully