וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "מעציב שלא מגיע יותר קהל"

מאמן קרית שמונה מאוכזב ממיעוט הצופים, אך סומך על שחקניו: "באים עם אש מהבית". רוצ'ט: "התמודדנו עם הביקורות"

אדריאן הרבשטיין

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו

חשבתם שהתיקו באשדוד הפריע לעירוני קרית שמונה? מוליכת הטבלה המפתיעה חזרה הביתה והשיגה הערב (שבת) ניצחון 0:2 על הפועל ראשון לציון שהיה החמישי שלה ברציפות באצטדיון העירוני. קרית שמונה כבר עם 18 משחקים ללא הפסד ו-622 דקות ללא ספיגה. בקצב הזה, וכששמעון אבוחצירא חוזר לכבוש (הבקיע את הראשון בדקה ה-17, אדריאן רוצ'ט הכפיל בדקה ה-48) איזי שרצקי והאוהדים ביציע יכולים להיות רגועים.

רן בן שמעון: "אנחנו עושים עבודה מדהימה"

רן בן שמעון אמר בסיום: "חשוב למועדון הזה לנצח בכל משחק. אני חושב שהניצחןן לא הוטל בספק לאורך כל המשחק, החבר'ה עושים דבר מדהים. במחצית השנייה היה כדורגל שמח, ואני מאמין שאנחנו עוד נשתפר ככל שהעונה תתקדם. קשה לנו לייצר את האש בכל שבוע מחדש. אין פה 15 אלף איש שידליקו אותנו. אנחנו עושים עבודה מדהימה, ולוקחים בחשבון שיהיו נפילות. לא היה משחק קל. ראיתי את ראשון לציון מול חיפה, ובבית הם משחקים הרבה יותר פתוח, ואנחנו מסתגלים למשחקים כאלה".

על מיעוט הקהל, ועל העבודה שהמוליכה הביאה רק 1,500 צופים, אמר המאמן: "צריך לחבק את 1,500 האוהדים שהגיעו. מעציב אותנו שלא מגיע יותר קהל, והשחקנים צריכים להביא את האש מהבית".

בן שמעון התייחס גם לרכש דויד סולארי, שערך הופעת בכורה כמחליף: "ניתן לו את הזמן שלו, הוא רק הגיע, והוא נכנס כבר ביתרון 0:2. הוא צריך להיכנס לשיטה שלנו, וזה ייקח לו קצת זמן. חיזוק נוסף? נגיב לפי מה שצריך".

הקפטן אדריאן רוצ'ט הוסיף: "אני לא חושב שאיבדנו כלום במשחק באשדוד. אנחנו צריכים להתמודד עם הביקורות, ועשינו את זה השבוע. ידענו שראשון יגיעו היום כדי ללחוץ אותנו מקדימה, אבל בבית שלנו אנחנו עושים את העבודה. זו יציבות של קבוצה מאוד טובה וחזקה, על אליפות אין מה לדבר כרגע".

ניסן יחזקאל: "ינואר זה הימור, מקווה שנפגע"

מאמן הפועל ראשון לציון, ניסן יחזקאל: "התוצאה לא משקרת. בסיומן של 90 דקות הגיע לקרית שמונה לנצח, אבל אני חושב שבמחצית הראשונה יכולנו להשיג יותר. השער בפתיחת המחצית השנייה הוציא לנו את האוויר, זה מאכזב. אני יוצא ברגשות מעורבים, כי שיחקנו טוב במחצית הראשונה והנאיביות קצת הרגה אותנו במחצית השנייה.

על הרכש גאורגי אובסניקוב, שיערוך בכורה במחזור הבא, אמר המאמן: "אני חושב שהוא יכול לעזור לנו, אבל השאלה היא איך הוא יתאקלם. ינואר זה הימור עבור כולם, אני מקווה שנפגע בו. בכל מקרה, אני בטוח שאנחנו נישאר בליגה. אני חוזר ואומר את זה מדי שבוע. הליגה שלנו מתחילה בשבוע הבא, עם המשחקים מל מכבי פתח תקוה, בית"ר ירושלים והקבוצות שנמצאות בתחתית.

החלום של קרית שמונה ח"י מתמיד, אחרי 0:2 על ראשון לציון

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully