וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאטית: מכבי תל אביב ניצחה 57:77 את נובו מסטו

הצהובים שמרו על הבכורה באדריאטית עם ניצחון קליל על הסלובנים, דמונד מאלט הציג יכולת משופרת עם 55:77 נקודות

רק יומיים אחרי שדרסה את לאשקו 51:87, המשיכה מכבי תל אביב גם הערב (שבת) לטייל בליגה האדריאטית עם ניצחון ביתי 57:77 על נובו מסטו במחזור ה-15 ושמרה בקלות על המקום הראשון בטבלה עם ניצחון 11 ברציפות בכל המסגרות. הסלובנים החלשים החזיקו מעמד במשך רבע וחצי אבל אז הצהובים לחצו על הדוושה ולא הביטו יותר לאחור.

אחרי פתיחה חלשה במהלכה הוביל יורה לאטיץ' את נובו מסטו ליתרון מפתיע, התעשתו המקומיים בעזרת דווין סמית' המצוין, ולאחר מכן נטל דמונד מאלט את המושכות. הרכש הטרי משרלרואה שאיכזב בהופעת הבכורה שלו שלשום כיפר על כך עם יום קליעות נהדר בדרך ל-18 נקודות, והיה האחראי העיקרי לבניית הפער הדו ספרתי עוד ברבע השני, שהלך וצמח אחרי ההפסקה והוסיף עוד מנה של אופטימיות לאוהדים בהיכל, שבועיים לפני פתיחת העסק האמיתי בטופ 16 ביורוליג.

מהלך המשחק

האורחים הפתיעו בפתיחה כשניצלו את הנמנום של שחקני מכבי תל אביב כדי לברוח ל-0:7 מהיר, אבל הצהובים התעשתו אחרי שדמונד מאלט, הרכש הטרי שעלה בחמישייה יחד עם יוגב אוחיון, דווין סמית', גיא פניני וסופוקליס שחורציאניטיס, פרץ את הסכר אחרי כמעט שלוש דקות ללא נקודות, ויחסי הכוחות החלו להיראות על הפרקט כשהמקומיים חזרו עד שוויון 12:12 בעזרת דקות טובות של ריצ'ארד הנדריקס, אלא שהרבע הראשון הסתיים ב-15:17 לנובו מסטו.

הקהל בהיכל ציפה לבריחה המיוחלת בפתיחת הרבע השני, אבל הירוקים החזיקו מעמד למרות שורת החטאות מחוץ לקשת ובנו מחדש יתרון של 18:22, לפני שמאלט התחמם עם שלשה, ודווין סמית' השלים ריצת 0:8 שנתנה לצהובים יתרון 22:26. תיאו פפאלוקאס המשיך לשלוט בקצב המשחק, ושלשה של מאלט עם הבאזר קבעה 29:38 בסיום המחצית הראשונה.

מאלט המשיך בתנופה בדקות הראשונות של הרבע השלישי עם ארבע נקודות רצופות, אבל נותר לבדו בהתקפה ונובו מסטו צימקה ל-36:42. אלא שאז סמית' חזר לצלוף, ובדקות הבאות הריצו גיא פניני, טל בורשטיין וליאור אליהו את מכבי תל אביב ל-40:52 בסיום הרבע. ברבע האחרון כבר נרשם גארבג' טיים מוחלט, כשג'ון שייר זכה להשתתף בחגיגה, והסלובנים האומללים הצליחו לבסוף לחצות את רף 50 הנקודות, ובסיום ניצחה מכבי תל אביב 57:77.

קלעו למכבי תל אביב: דמונד מאלט 18 נקודות (5 מ-7 מהשדה), דווין סמית' 14 (2 מ-5 לשלוש), ריצ'ארד הנדריקס (7 ריבאונדים) גיא פניני וליאור אליהו 7 כל אחד, סופוקליס שחורציאניטיס ותיאו פפאלוקאס (7 אסיסטים) 6 כל אחד, שון ג'יימס 5, ג'ון שייר 4, טל בורשטיין 3, יוגב אוחיון שיחק ולא קלע.

הירבו לנובו מסטו: יורה לאליץ' 18 נקודות, אורוס לוליץ' ובן הנסברו 9 כל אחד.

אוהד גרינוולד מנתח את הגרלת הטופ 16 של מכבי תל אביב

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully