וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכיאן: "רוצה להיות חלק מפולוניה כמו שהייתי בבית"ר"

הקשר נחת בפולין והצטרף לקבוצתו החדשה: הבנתי שיש בעיות בהבקעת שערים ולכן הביאו אותי. היה לי חיבור מהיר עם הנשיא"

אבירם ברוכיאן, קשרה החדש של פולוניה ורשה, נחת ביום שישי בפולין על מנת להצטרף לאימוני קבוצתו החדשה, המתכוננת להמשך העונה בפולין בחודש הבא. אחרי הפרידה המרגשת מבית"ר ירושלים, הקשר דיבר עם הכתבים שהמתינו לו בשדה התעופה ודיבר על על קבוצתו החדשה: "אני יודע מעט מאוד על המועדון", הודה ברוכיאן. "הבנתי שיש לקבוצה בעיה בהבקעת שערים ולכן הביאו אותי. אני גם יודע שיש לפולניה הגנה טובה והיא כמעט לא סופגת".

ברוכיאן נשאל מה הוביל אותו לפולוניה וסיפר: "הנשיא (יוזף וויצ'כובסקי) שכנע אותי והיה בינינו חיבור מהיר. רציתי לנסות ולשחק באירופה ופולוניה היא הזדמנות גדולה עבורי. כשקיבלתי את ההצעה, החלטתי לעבור לוורשה. אני רוצה להיות חלק מהקבוצה כמו שהייתי בבית"ר, שם שיחקתי במשך כל הקריירה. אבל אם הכל יילך כמו שצריך ואקבל הצעה מליגה חזקה יותר, ארצה לנסות את זה".

על עזיבת בית"ר אמר: "זה צעד לא פשוט, אבל אני משוכנע שכולם בפולוניה יעזרו לי להתאקלם כמה שיותר מהר. אני מכיר מצוין את מאור מליקסון איתו שיחקתי כמעט שלוש שנים. דיברנו הרבה על המעבר והוא אמר לי שהליגה בפולין חזקה ורק משתפרת כל שנה".

ברוכיאן ילבש בפולוניה את החולצה מספר 20. הקשר סיפר לאתר הרשמי של קבוצתו כי האפוציות המועדפות עליו - 8 ו-26 - תפוסות ולכן בחר את המספר 20.

מה מצפה לברוכיאן בפולוניה ורשה?

צפו בברוכיאן נפרד בדמעות מבית"ר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully