וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי קלע חמש נקודות בניצחון קליבלנד

הפורוורד הישראלי שיחק 18 דקות בלבד ב-87:98 על מינסוטה, שהעלה את הקאבס למאזן חיובי. 22 לאנטואן ג'יימיסון

עומרי כספי עדיין מחכה למשחק הגדול הראשון בקליבלנד. הלילה (בין שישי לשבת) שיחק הפורוורד 18 דקות וקלע חמש נקודות בניצחון הקאבס 87:98 במינסוטה. קליבלנד עלתה למאזן 3:4, בדיוק כמו בפתיחת העונה שעברה. אז, אגב, הוסיפה הקבוצה 15 ניצחונות בלבד עד תום העונה. עבור מינסוטה היה זה הפסד חמישי עד כה (5:2), ורביעי בבית.

אנטואן ג'יימיסון, שהחמיא לכספי ערב המשחק, היה האיש המרכזי של קליבלנד עם 22 נקודות ושישה ריבאונדים. הרוקי קיירי ארווינג המשיך להראות ניצוצות וסיים עם 14 נקודות, חמישה אסיסטים ומספר זהה של ריבאונדים. רמון סשנס הפציץ 11 מול האקסית ואילו אלונזו ג'י, מחליפו של כספי, קלע 11 ב-27 דקות.

כספי שוב עלה בחמישייה, קלע שלשה ברבע הראשון והוסיף סל שדה נוסף ברבע השני. הוא סיים כאמור עם חמש נקודות (2 מ-7 מהשדה) והוסיף ריבאונד, חטיפה, חסימה ואיבוד. המשחק עצמון התנהל ביתרון של הקאבס לכל אורכו. האורחים ברחו להפרש דו ספרתי ברבע השלישי ולא איפשרו למינסוטה להתקרב באמצעות הגנה נפלאה ששמרה את הזאבים על שלוש נקודות בלבד בהתקפות מתפרצות.

קווין לאב הוביל את מינסוטה עם 29 נקודות, אבל בערב בו הקבוצה קולעת ב-39 אחוז מהשדה, 20 אחוז מהשלוש וסובלת מנחיתות בריבאונד, קשה לנצח. אפילו את קליבלנד.

צפו בתקציר המשחק

לאזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully