וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטואן ג'יימיסון: "עומרי כספי הוא החבר המושלם לקבוצה"

קליבלנד מגבה את הפורוורד למרות הפתיחה המאכזבת. ביירון סקוט ימשיך לפתוח עם הישראלי, שהודה: "קצת איבדתי ביטחון"

עומרי כספי ממשיך להתאקלם בקליבלנד, וכפי שהוא מגלה בשבועות הראשונים של העונה, אין מדובר במשימה קלה במיוחד. בששת משחקיו הראשונים קלע הישראלי הראשון ב-NBA פעם אחת בלבד בספרות כפולות (10 נקודות במשחק האחרון מול טורונטו), אך כספי משתדל להישאר חיובי. "לפעמים, כשאתה מתמקד בהגנה אתה קצת שוכח את ההתקפה. קצת איבדתי את הביטחון שלי בקליעה, אבל יש כל כך הרבה משחקים העונה, ששבוע אחד לא טוב עובר תוך חמישה משחקים", אמר לתקשורת האמריקאית.

"זו הזדמנות חדשה עבורי", הוסיף כספי, שהגיע בקיץ מסקרמנטו, "קבוצה אליה אני יכול להביא את היכולות שלי ואת היתרונות שלי על הפרקט. אני מאוד נרגש להיות כאן למרות ההתחלה הקשה, ואני מרגיש שאני והקבוצה מתקדמים. זה הכי חשוב".

כספי התבקש להתייחס למאמנו בקליבלנד, ביירון סקוט, ולשיטת המשחק שהוא מנחיל: "במחנה האימונים הוא אמר שאף קבוצה לא תגיע לעונה בכושר יותר טוב מאיתנו. אנחנו משחקים חזק, משחקים את כל 48 הדקות. תמיד אנחנו טובים יותר במחצית השניה מהיריבה שלנו. אנחנו חולקים את הכדור, ואין אף שחקן אנוכי בקבוצה הזאת, כולם רוצים להצליח ורואים את זה על הפרקט. הקבוצה שלנו קשוחה, כמו המאמן שלנו".

ביירון סקוט עצמו החמיא בחזרה לישראלי, ודאג להכחיש את השמועות על כך שכספי יאבד את מקומו בחמישיה: "החמישיה שלנו כרגע היא החמישיה איתה אנחנו ממשיכים, וככה זה יהיה עד שארגיש שצריך לבצע שינוי. קצת קשה לעומרי כרגע, בעיקר בגלל שהוא במערכת חדשה וצריך להתרגל אליה. הרבה שחקנים שהיו כאן בעונה שעברה התקשו, ועכשיו כבר נוח להם. ייקח לו קצת זמן, אבל אני חושב שהוא יהיה בסדר".

מי שחולק עם כספי את עמדת הסמול-פורוורד הוא אלונזו ג'י, אחד מאותם שחקנים עליהם מדבר סקוט כאשר מתייחס לאלה שהגיעו לקבוצה אשתקד. ג'י עצמו גם כן מאמין בחברו לקבוצה, שקולע נכון להיום פחות מ-40% מהשדה: "הוא בחור טוב. הוא קולע טוב מאוד ועוזר גם לי עם הזריקה. אנחנו עוזרים אחד לשני בהגנה, וטוב שהוא כאן. הוא עדיין לומד את ההתקפה, וייקח לו קצת זמן להתרגל לתרגילים שלנו וללמוד את המהלכים".

לבסוף, גם השחקן הוותיק בשורות הקאבלירס, אנטואן ג'יימיסון, החמיא לכספי כשאמר: "הוא שחקן תחרותי וקשוח, יש לו אנרגיה שאני אוהב לראות. הוא תמיד חיובי, יכול לקלוע זריקות גדולות, ועושה גם הגנה. הוא החבר המושלם לקבוצה. אני ממש לא מאוכזב ממנו בשום צורה".

הלילה (בין שישי לשבת) יחפשו קליבלנד וכספי ניצחון נוסף, כשיפגשו את מינסוטה החביבה. מרבית העיניים יופנו אל קרב הרכזים הרוקים המלהיבים, קיירי אירווינג וריקי רוביו.

עומרי כספי מודה: "אני חושב יותר מדי על הזריקה שלי”

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully