וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון ג'יימס: "מרגע לרגע אנחנו משתפרים בהגנה"

סנטר מכבי ת"א מרוצה מיכולת קבוצתו, רגע לפני נובו מסטו (ש', 19:00, ערוץ 5): "אנחנו מנצחים בהפרשים כאלה בזכות ההגנה"

אחרי שדרסה את לאשקו 51:87, תפגוש מחר (שבת, 19:00, ערוץ 5 ו-5HD) מכבי תל אביב את נובו מסטו במסגרת המחזור ה-15 של הליגה האדריאטית. הקבוצה הסלובנית נמצאת במקום העשירי בטבלה עם מאזן 9:4, והכוכבים שלה העונה זוראן דראגיץ', אחיו של גוראן דראגיץ' מה-NBA, אקס עירוני אשקלון ג'ימי בקסטר, והסנטר האמריקאי ג'רום ג'ורדן. למרות הטיול באדריאטית אמש, דיוויד בלאט כבר תדרך את שחקניו לשפר את משחק ההתקפה, והעיר להם על ריבוי איבודי הכדור.

גם שון ג'יימס נשמע דרוך לקראת המשחק מול הסלובנים: "ננסה לשמור מחר את המומנטום הטוב בו אנו נמצאים ולנצח, כל משחק הוא חשוב עבורנו ואנחנו תמיד רוצים לנצח, כך גם מחר", אמר הסנטר האמריקאי לוואלה! ספורט.

ג'יימס סבור כי הקלות בה מכבי מנצחת משחקים לאחרונה לא נובעת מחולשת היריבות: "אנחנו משחקים טוב. כולם מכירים אחד את השני יותר טוב, יודעים מה כל שחקן אוהב לעשות עם הקבוצה. אנחנו לא מנצחים בהפרשים כאלה בגלל שהיריבה חלשה, אלא בזכות הגנה טובה ומשחק טוב שאנו מציגים. ככל שהעונה מתקדמת אנחנו משתפרים גם בהגנה, פן אותו בלאט מרבה להדגיש בפנינו וזה חשוב לו. זה מעניק לנו את הניצחונות".

ומה התרשמותו של ג'יימס מהרכש החדש, דמונד מאלט, אשר ערך את משחק הבכורה שלו אתמול וסיים עם שתי נקודות בלבד? "אלו רק המשחקים הראשונים שלו, אז הוא יהיה קצת חלוד", אמר השחקן. "אך ככל שהעונה תתקדם הוא יוריד את החלודה ויראה את היכולות שלו. כולנו מאמינים בו".

אוהד גרינוולד מנתח את הגרלת הטופ 16 של מכבי תל אביב

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully