וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מישהו חושב שצ'לסי תמכור לנו את למפארד כעת?"

אלכס פרגוסון הכחיש שמועות בדבר הגעתו של הקשר ליונייטד בינואר והוסיף: "לא נתפשר". הקבוצה עקבה אחרי קואנקה

מנצ'סטר יונייטד מתכוננת למשחק הענק ביום ראשון מול יריבתה העירונית מנצ'סטר סיטי, במסגרת הסיבוב השלישי של הגביע האנגלי, שייצא לדרך בסוף השבוע. בינתיים, השדים האדומים עסוקים במשהו שהוא כנראה יותר דחוף אפילו מדרבי הגביע - חיזוק. האלופה האנגלית הפסידה את שני משחקי הליגה האחרונים שלה ואיבדה גובה, כשלצד ההדחה המשפילה מליגת האלופות, העונה של יונייטד לא מצליחה להתרומם, למרות המיקום הגבוה בפרמיירליג.

על פי דיווחים באנגליה ובשאר היבשת הישנה, שני השמות החמים של השעות האחרונות בקבוצה של סר אלכס פרגוסון הם פרנק למפארד קשר צ'לסי ואיסק קואנקה קשר ברצלונה, שיוכלו לחזק את הקישור הדליל ומלא הפציעות של יונייטד. לגבי הראשון, כרגע פרגוסון מכחיש את מועמדותו מכל וכל. הסקוטי אף אמר היום (שישי): "מישהו באמת חושב שצ'לסי תמכור לנו, יריבה במירוץ האליפות, את למפארד באמצע ינואר? אין בסיס לזה".

לגבי קואנקה, יונייטד שלחה את הסקאוט שלה מרטין פרגוסון (אחיו של אלכס), לצפות בשחקן הצעיר (20), שעלה העונה לקבוצה הבוגרת של ברצלונה והספיק לשחק 11 משחקים בהם כבש ארבעה שערים. קואנקה נחשב לאחד הכישרונות העולים של הקטאלנים ומעניין יהיה לראות האם יבחר לצאת ולהתחשל במדינה אחרת.

בכל מקרה, לפחות לעת עתה, פרגוסון שב וחוזר על הצהרתו לפיה הקבוצה לא צפויה להתחזק בינואר: "מה אנחנו כבר יכולים לקבל? מי שאנחנו רוצים, לא פנוי בינואר ומי שכן פנוי, לא ברמה של מנצ'סטר יונייטד", אמר הסקוטי הותיק, "הפציעות שלנו הובילו את האוהדים לחכות להחתמות, אבל לא נתפשר על שחקנים מהדרג השני כאלטרנטיבה ולא נחתים מישהו שלא ישחק דקה כשכולם יחזרו לכשירות".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully