וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: סווינדון של די קאניו הדיחה את וויגאן

כצפוי, הגביע האנגלי מספק הפתעות. ניוקאסל הפכה בדרך ל-1:2 על בלקבורן, 70 דקות לקינן בהפסד קרדיף 4:2 לווסט ברום

המוקד של משחקי הסיבוב השלישי בגביע האנגלי יהיה הדרבי של מנצ'סטר בין יונייטד לסיטי ביום ראשון, אבל עד שהוא יגיע, הערב (שבת) התקיימו שורה ארוכה של משחקים בהשתתפות כמה מקבוצות הפרמיירליג. סווינדון הקטנה רשמה סנסציה כשגברה 1:2 על וויגאן מהליגה הראשונה. ניוקאסל נלחצה מהפסד ביתי לבלקבורן וחזרה לניצחון דרמטי 1:2, טוטנהאם הסתדרה עם צ'לטנהאם עם 0:3 חלק, ובמשחק שנעל את משחקי הערב גברה אסטון וילה 1:3 על בריסטון רוברס.

סווינדון - וויגאן 1:2

סווינדון מהליגה הרביעית, קבוצתו של פאולו די קאניו האיטלקי, רשומה על הסנסציה של היום כשגברה 1:2 על וויגאן מהפרמיירליג. קאלום מקמנמן כבש ראשון לאורחים (35) הפייבוריטים, אבל הקבוצה הקטנה הגיבה היטב עם שני שערים של אלן קונל ופול בנסון (76), שהעניקו את הניצחון המתוק.

"אני כל כך גאה בשחקנים שלי", אמר די קאניו, 43, אחד הדמויות הססגוניות בכדורגל העולמי, "הם היו פנטסטיים - גם מקצוענים וגם אינטליגנטיים. זה יום מיוחד מאוד לסווינדון. זה הרגע הגדול בחיי, זו הופעה מדהימה מול קבוצה שנמצאת שלוש ליגות מעלינו. זה באמת משהו מיוחד".

המאמן המפסיד רוברטו מרטינז, שקבוצתו סובלת מעונה חלשה בתחתית הפרמיירליג: "הם היו ראויים לניצחון. זה היה משחק גביע טיפוסי, שבו הם ניצלו את הרוח והתשוקה שלהם ונישאו עליה עד לניצחון".

ג'ילינגהאם - סטוק 3:1

הניצחון המתוק של היום מגיע מכיוונו של טוני פוליס. מנג'ר סטוק הסתכסך לפני כמה שנים עם פול סקאלי, כשהבעלים של ג'ילינגהאם פיטר אותו ב-1999, והפרשה הלכה לבית משפט. היום סטוק של פוליס השלימה עבור המאמן את הנקמה עם ניצחון מתוק. "לעולם לא אסלח לו, הוא רצה לחסל את המועדון הזה", אמר בסיום סקאלי, שאסר על פוליס להיכנס לחלק ממתקני האיצטדיון והמאמן נאלץ לכנס מסיבת עיתונאים במנהרת השחקנים. "הוא יכול להגיד מה שהוא רוצה", אמר פוליס בסיום, "אני ראיתי את התגובה של האוהדים, שהודו לי על ארבע שנים נפלאות פה".

ניוקאסל - בלקבורן 1:2

שתי הקבוצות שחגגו על חשבון מנצ'סטר יונייטד בשבוע האחרון הציגו עוד דרמה אחרי ה-3:4 הגדול לבלקבורן בגביע הליגה מוקדם יותר העונה. הפעם ידם של המגפייז הייתה על העליונה, למרות חסרונם של דמבה בה ושייק טיוטה שנסעו לאליפות אפריקה. דייויד גודווילי העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-34, אבל חאתם בן ארפה המתקמבק הצליח לאזן בדקה ה-69, וחונאס גוטיירז השלים את המהפך בתוספת הזמן עם שער הניצחון המתוק.

טוטנהאם - צ'לטנהאם 0:3

היריבה מהליגה הרביעית לא הקשתה על התרנגולים שעלו בהרכב משני, אחרי שג'רמיין דפו הרגיע את יושבי ווייט הארט ליין בדקה ה-24. עוד לפני הירידה להפסקה הכפיל רומן פאבליוצ'נקו עם השני בדקה ה-43, ושלוש דקות לסיום חתם ג'ובאני דוס סנטוס את התוצאה עם השלישי.

ווסט ברומיץ' - קרדיף 2:4

דקל קינן רשם בכורה מחודשת בקבוצתו הוולשית ושיחק 70 דקות, אך קרדיף סיימה את דרכה במפעל. פטר אודמווינגי (7) וסיימון קוקס (33, 61 ו-90) כבשו למקומיים, רוברט ארנשו (36) וג'ו מייסון (50) הקטינו.

בריסטול רוברס - אסטון וילה 3:1

למרות שמולו התייצבה יריבה מתחתית הליגה הרביעית, אלכס מקליש העלה הרכב חזק יחסית ויצא בשלום מהממוריאל סטדיום. מארק אלברייטון כבש את הראשון בדקה ה-35, גבריאל אגבונלהור הוסיף את השני בדקה ה-63 וקיארן קלארק השלים בדקה ה-77 לפני שסקוט מקגליש צימק בתוספת הזמן.

משחקים נוספים

בירמינגהאם - וולבס 0:0

פולהאם - צ'רלטון 0:4

נוריץ' - ברנלי 1:4

דרבי קאונטי - קריסטל פאלאס 0:1

בארנסלי - סוונסי 4:2

אברטון - טאמוורת' 0:2

מקלספילד - בולטון 2:2

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully