וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "קשה להגיד שיונייטד משחקת טוב מאיתנו"

מאמן סיטי עולה להתקפה לקראת דרבי הגביע (א', 15:00, ספורט1). רוני מכחיש שהוא עוזב: "אין לי בעיות עם פרגוסון"

חודשיים וחצי אחרי ה-1:6 הבלתי נתפס של מנצ'סטר סיטי על מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד, ייפגשו השתיים מחר (ראשון, 15:00, שידור חי בספורט1 וספורט1 HD) במסגרת הסיבוב השלישי בגביע האנגלי. בינתיים, המלחמה הפסיכולוגית בין שני המאמנים כבר החלה. אלכס פרגוסון טען כי לא יזכיר את התבוסה בשיחת המוטיבציה שלו עם שחקניו ועקץ: "טוטנהאם משחקת את הכדורגל הטוב ביותר באנגליה".

רוברטו מאנצ'יני שמע וצחק: "קשה להגיד שהשכנים שלנו משחקים טוב מאיתנו. טוטנהאם יכולה לזכות בתואר כי יש להם עונה פנטסטית עד כה. בכל מקרה, אנחנו משחקים את הכדורגל הטוב ביותר בפרמיירליג".

המאמן האיטלקי השווה בין סיטי שלו לאינטר, אותה אימן בעבר: "לפני שהגעתי לאינטר, היא לא זכתה באליפות 19 שנה וזה היה קשה כי מילאן זכו בהרבה תארים. הסיטואציה כאן דומה. ברור שלסיטי אין את ההיסטוריה של אינטר, אבל היא בונה קבוצה חדשה וחזקה והגיעה לרמה של יריבתה".

מאנצ'יני התייחס לדרבי ואמר: "ליונייטד יש שישה-שבעה שחקנים חשובים פצועים, אבל מדובר בקבוצה חזקה עם מנטאליות חזקה. אנחנו יכולים להיות כמוהם בעוד שנתיים. הם שמרו על המנטאליות המנצחת 25 שנה ואנחנו נשפר את זה אם נמשיך לזכות באליפויות וגביעים. אי אפשר להדביק אותם תוך שנתיים".

סיטי תחסר בדרבי את האחים טורה שיצאו לאליפות אפריקה וכן את מריו באלוטלי הפצוע וגארת בארי המורחק. אדין דז'קו וסמיר נאסרי סובלים מפציעות קלות ונמצאים בספק. ביונייטד צפוי אנדרס לינדגארד הדני להמשיך בין הקורות בעוד דימיטאר ברבאטוב צפוי לאבד את מקומו בהרכב.

בינתיים, ווין רוני התייחס לשמועות שטענו כי הוא עשוי לעזוב את היונייטד בעקבות הקנס הכבד שספג. בהודעה משותפת שהוציא יחד עם המועדון אמר החלוץ: "אלו שטויות. העתיד שלי ביונייטד ואנחנו מחויבים אחד לשני. אין שום בעיות ביני לבין המנג'ר ומי שטוען אחרת, לא יודע על מה שהוא מדבר".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully