וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס בוש: "היה לי הרבה מזל"

ההיט, ללא וויד ולברון, גברו על אטלנטה במשחק ענק. הפורוורד שכיכב חגג בסיום. נוביצקי: "היינו גרועים בהתקפה"

זה לא סוד שכריס בוש ומריו צ'למארס הם שחקני כדורסל נהדרים. הלילה (בין חמישי לשישי), הם גם קיבלו יופי של הזדמנות להזכיר את זה לכולם, ולקחו את הצ'אנס בשתי ידיים. לברון ג'יימס (קרסול פגוע) ודווין וויד (משחק שני ברציפות בחוץ עם רגל פצועה), לא שיחקו במשחק החוץ מול אטלנטה ובכך פינו את הבמה לבוש, שהפגיז 33 נקודות והוסיף 14 ריבאונדים וחמישה אסיסטים ולצ'למארס, שמצידו ירה 29 נקודות, 22 מתוכן הגיעו ברבע הרביעי ובשלוש ההארכות של המשחק המדהים, שהסתיים ב-109:116 עבור ההיט, ניצחון שביעי בשמונה משחקים. ניצחון חשוב, שמוכיח שיש חיים במיאמי גם מעבר לצמד הסופרסטארים.

"המאמן אמר לי להיות אגרסיבי", אמר צ'למארס המאושר בסיום. "זה היה אימון מנטלי ופיזי נהדר עבורנו", הוסיף המאמן אריק ספולסטרה. בוש, שהשווה את המשחק בשלשה בשנייה האחרונה של הזמן החוקי, אמר: "היה לי הרבה מזל בזריקה הזו". ומה לגבי הפצועים? "ניתן להם את הזמן", אמר ספולסטרה, "וויד מתקדם בהחלמה, אבל אנחנו לא רוצים למהר. גם לברון יהיה בסדר וישחק בקרוב. לא יודע אם כבר בשבת בניו ג'רזי". שיין באטייה הוסיף: "ראיתי הרבה משחקים בעשר שנותיי בליגה. זה היה אחד הטובים".

שתי קבוצות גדולות בליגה המשיכו גם הלילה את פתיחת העונה המאכזבת שלהן. הראשונה היא האלופה דאלאס, שהפסידה משחק חוץ שלישי ברציפות מפתיחת העונה, 93:71 בדרבי הטקסאני מול סן אנטוניו וירדה למאזן 5:3, שונה לחלוטין מזה של הספרס, שניצחו את כל חמשת משחקי הבית שלהם עד כה ועומדים על 2:5.

דירק נוביצקי המתוסכל הגיב בסיום המשחק: "אהבתי שניסינו להילחם, אבל בהתקפה היינו גרועים. הרבה זריקות שיכלו להיכנס הלכו החוצה". הג'רמינייטור העייף הוסיף: "חלק מההפסד עלינו, אבל שישה משחקים בשמונה ימים זה המון עבור כל אחד". גם מאמן הספרס גרג פופוביץ' יודע שהוא קיבל קצת הנחה הלילה מול נוביצקי, שבמשחקו הגרוע מזה שנתיים קלע רק שש נקודות: "זה לא היה דירק האמיתי, זה בטוח. ככל שהעונה תתקדם, כולם יכנסו לכושר טוב יותר".

כאמור, לא רק המאבריקס מתוסכלים. הלייקרס הפסידו הלילה 107:96 בפורטלנד וגם הם ללא ניצחון חוץ בשלושה משחקים ועם מאזן חצוי של 4:4. הלייקרס לא קלעו שלשה בכל המשחק, לראשונה מאז נובמבר 2003 והמאמן מייק בראון החמיא ליריבה: "היה להם משחק נהדר. הם הגבירו קצב במחצית השנייה ולא עמדנו בזה". הבלייזרס ראשונים במערב ונהנים מכל רגע. עם זאת, גם למרקוס אולדריג' יודע שהדרך עוד ארוכה: "עוד מוקדם. תמיד טוב לפתוח חזק, בעיקר בעונה המקוצרת, אבל אנחנו יודעים שזה תהליך".

מיאמי ואטלנטה הלכו לשלוש הארכות, הלייקרס ודאלאס שוב הפסידו

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully