וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האוהדים של בית"ר ירושלים ידועים לשמצה"

כלי תקשורת רבים ברחבי העולם מדווחים על הפחתת הנקודות: ”זה לא העונש הראשון שהקבוצה עם האוהדים הקנאים סופגת"

עונש הפחתת שתי הנקודות מבית"ר ירושלים הוא לא עניין מקומי, כך מתברר ביומיים האחרונים. מאז שבית הדין של ההתאחדות לכדורגל הטיל על הקבוצה את העונש החמור בעוון קריאות גזעניות לכיוונו של טוטו תמוז במהלך המשחק נגד הפועל תל אביב, כלי תקשורת בכל העולם דיווחו על המקרה.

ב"וושינגטון פוסט" האמריקאי נכתב: "האוהדים הקנאים של בית"ר ירושלים ידועים לשמצה בקריאות האנטי-ערביות שלהם וחוץ מהעונש הזה, הקבוצה תשחק את משחק הליגה הבא שלה באצטדיון ריק כעונש על עבירות קודמות".

גם ב-BBC האנגלי התייחסו לפרשה: "ההתאחדות הישראלית הפחיתה ממאזנה של בית"ר ירושלים שתי נקודות בגלל קריאות גזעניות לעברו של חלוץ הפועל תל אביב טוטו תמוז במהלך משחק. תמוז, שגדל בישראל, נולד בניגריה".

באחד מאתרי האינטרנט בארגנטינה הוסבר לקוראים: "זו לא הפעם הראשונה בה ההתאחדות הישראלית מענישה את בית"ר ירושלים. מאז 2005 הקבוצה ספגה עונשים רבים של קנסות ומשחקים ללא קהל. בית"ר היא קבוצה המקושרת לימין הפוליטי בישראל ושמעולם לא החתימה שחקן ערבי".

גם באתר הצרפתי football.fr דיווחו על המקרה: "בית"ר הייתה במקום ה-14 עם מספר נקודות זהה לזה של הקבוצה שמעליה, הפועל חיפה, אבל ההתאחדות החליטה להפחית ממאזנה שתי נקודות בגלל שירים גזעניים במהלך משחק שנערך בדצמבר".

באיטליה ציטטו את הדיין של ההתאחדות: "'ההנהלה של בית"ר לא עשתה מאמצים להיאבק בקריאות של האוהדים', היה ההסבר לעונש אחרי שהאוהדים של ירושלים קראו לעברו של טוטו תמוז, יליד ניגריה".

אבירם ברוכיאן נפרד מבית"ר בדמעות

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully