וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביצ'ביץ': "למה שלא נהיה אלופים?"

בלם מכבי תל אביב התייחס לשאיפות של הקבוצה במסיבת עיתונאים. לוין: "יש לנו סגל רחב, יש תחרות על כל עמדה במגרש"

ספורט 5

מכבי תל אביב תנסה להמשיך במומנטום החיובי שלה מהשבועות האחרונים גם מול עירוני רמת השרון ביום ראשון, והיום (חמישי) ערך ניר לוין מסיבת עיתונאים לקראת המשחק, שיוכל להעלות את הצהובים עד המקום הרביעי בטבלה, כיוון שבני סכנין תשחק רק ביום שני מול מכבי חיפה.

"בסך הכל בקבוצה אין שום חגיגות או אופוריה בעקבות שני הניצחונות, כפי שלא היינו באבל אחרי ההפסד לאשדוד", פתח ניר לוין. "אנחנו משתדלים לשפר ולתקן דברים, להיות טובים יותר בכל מרכיבי המשחק ולהיות עם רגליים על הקרקע כדי לקחת דברים בפרופורציות".

על המשחק מול העולה החדשה, אמר: "אנחנו פוגשים קבוצה טובה שחזרה מפיגור נגד באר שבע וניצחה את מכבי תל אביב בסיבוב הראשון. יש להם שחקנים טובים ואין לנו פריבילגיה לזלזל באף קבוצה. אנחנו מתייחסים אליהם ברצינות". על המפגש עם שייע פייגנבוים, אמר: "לשייע יש המון ניסיון, הוא שועל ותיק ואנחנו מכירים את היכולות שלו. מעבר לזה, נלחץ ידיים ונאחל בהצלחה אחד לשני".

לוין התייחס לסגל שלו, ואמר: "מההרכב ששיחק מול ראשון לציון לעומת ההרכב ששיחק בסכנין היו ארבעה שינויים. לפיכך זה מדגיש את העובדה שיש פה סגל טוב ורחב, יש תחרות על כל עמדה במגרש. לכן גם אחרי שניצחנו את ראשון, נעשו ארבעה שינויים בהרכב. הדברים לא סגורים עדיין לגבי רמת השרון, וגם האימונים נותנים חומר למחשבה". על המשך העונה, אמר לוין: "אנחנו מתמקדים בעונה הנוכחית ובטווח הקצר, לא מעבר לזה".

סאבו פאביצ'ביץ' התייחס גם הוא לשינוי במכבי תל אביב אחרי שני הניצחונות האחרונים, ואמר: "מבחינה אישית, זה הכדורגל. לפעמים הולך ולפעמים לא. זה לא משנה מי משחק. בכמה משחקים נראינו טוב, דיברנו במשחק האחרון בחדר ההלבשה, שינינו כמה דברים. במחצית השנייה (נגד סכנין) נראינו כמו קבוצה, וזה הביא את הניצחון.

"לפני חודש היינו בסיטואציה אחרת, אבל אנחנו הולכים קדימה והעונה עוד ארוכה", הוסיף הבלם. "אני בטוח שאנחנו עוד נשתפר". על הסיכויים לסיים עם אליפות, אמר פאביצ'ביץ': "למה שלא נהיה אלופים? כולם מנצחות ומפסידות, למה שלא נשאף? בכל מקרה, אנחנו מסתכלים על רמת השרון כרגע".

פולהאם שילמה 220 אלף יורו על עומרי אלטמן

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully