וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: החלטה לגבי מדוניאנין תתקבל בימים הקרובים

אף הצעה עדיין לא התקבלה על הקשר שמתאמן בנפרד מחבריו. הקבוצה ניצחה 1:3 את הנוער, קונאטה, סבע ודור ז'אן כבשו

במכבי תל אביב שוקלים כיצד לנהוג בהאריס מדוניאנין. החלטה בעניין הקשר הבוסני, שלא נמצא בכושר משחק ובנוסף משדר תחושה של חוסר שביעות רצון ממעמדו, תתקבל בימים הקרובים, כשבשלב זה לא הגיעה שום הצעה רשמית על הקשר, שלא אמור להיות בסגל במשחק מול עירוני רמת השרון ביום ראשון.

בינתיים המשיך הבוקר (רביעי) מדוניאנין להתאמן בנפרד מחבריו, אך בערב שיחק מחצית במשחק האימון מול הנוער. לרשותו של ניר לוין עמד סגל מלא, כשגם רפי דהן ערך אימון מלא וייכלל בסגל ביום ראשון לראשונה אחרי חודש וחצי. גיא חיימוב וניבאלדו שהחלימו ממחלה הבריאו וחזרו לאימונים מלאים.

הערב ניצחה הקבוצה 1:3 את קבוצת הנוער של המועדון, במשחק אימון שנערך בקרית שלום. מוסא קונאטה, דיא סבע ודור ז'אן כבשו לזכות הבוגרים, כאשר ז'אן הצעיר הספיק במחצית הראשונה להבקיע גם לזכות הנוער. מספר שחקני הרכב כמו ברק יצחקי, אלירן עטר, שרן ייני וברק לוי, שוחררו מהמשחק וקיבלו מנוחה. הבלם אבי סטרול קיבל דקות משחק לראשונה מזה זמן רב, כאשר השוער גיא חיימוב עמד בין הקורות והפגין יכולת טובה מאוד, כאשר עצר לפחות שלושה מצבים של שערים בטוחים.

עומרי אלטמן, קשר נבחרת הנוער שהושאל בשנה שעברה לפולהאם האנגלית ושיחק בקבוצות הנוער והמילואים של המועדון, צפוי להירכש על ידי הלונדונים בעסקה שנאמדת בכ-220 אלף יורו. בסביבתו של אלטמן בן ה-17.5, שכבר חתם לשנתיים בפולהאם שתעביר במהלך היום את הכסף לרכישתו, מקווים כעת לקבל מהצבא מעמד של ספורטאי עילוי על מנת לדחות את גיוסו לצה"ל.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully