וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק נתניה: אריק קמפבל חתם עד סיום העונה

5.1.2012 / 11:36

הפורוורד, ששיחק שמונה עונות וחצי בארץ, חוזר לשתף פעולה עם פרנקו, יערוך הערב אימון ראשון ואמור לשחק נגד הפועל חולון

אריק קמפבל (35, 2.00 מ') חתם על חוזה עד תום העונה בברק נתניה. השחקן, שכיכב בעונת האליפות של הפועל חולון, נחת הלילה (חמישי) והצטרף לסגל של דני פרנקו, כשכבר בשעות הערב הוא יקיים אימון ראשון עם קבוצתו החדשה. קמפבל יחליף את כריסטיאן בארנס שנפצע בחימום שלפני משחק הניצחון באשקלון, קרע את גיד הברך, נותח וסיים את העונה.

קמפבל הוא בוגר מכללת ספרינג היל מליגת ה-NAIA משנת 1999. בעונתו הראשונה מחוץ למכללות הגיע לאליצור קרית אתא מהליגה השנייה בה שיחק במשך 4 עונות, מתוכן שנתיים בליגת העל. קמפבל המשיך לשחק בארץ כשחתם בעירוני נהריה ושיחק בקבוצה 3 עונות תחת אבי אשכנזי. בעונת 2005/6 עזב את ישראל וחתם בלה מאן הצרפתית, בה שיחק שנתיים, ביניהם עונה ביורוליג, ובעונת 2007/8 חזר לארץ, חתם בהפועל חולון וזכה עם הקבוצה באליפות.

קמפבל המשיך את הסיבוב בין ישראל לצרפת כשחתם בוילרבאן בתחילת עונת 2008/9, ושיחק בקבוצה במשך שנתיים, ובאמצע העונה שעברה הגיע להפועל חולון, שותף לחמישה משחקים לפני שהקבוצה התקשתה לעמוד בתשלומים ורשם 9.4 נקודות ו-4.4 ריבאונדים. את העונה סיים קמפבל באורלאן הצרפתית. בסך הכל רשם השחקן 8 וחצי עונות בישראל בהן קלע 1905 נקודות, שמציבות אותו במקום ה-162 בקלעי כל הזמנים בכדורסל הישראלי.

הבעלים והיושב ראש, צביקה ליבר: "אני שמח שהצלחנו להביא את קמפבל לארץ. הפציעות של ליאור חכמון וכריסטיאן בארנס שסיימו את העונה הצריכו מאיתנו היערכות מחדש והשתדלנו להגיב כמה שיותר מהר עם הבאתם של צ'וברביץ וקמפבל". ביום ראשון הקרוב יתארחו פרנקו וחניכיו באולם הפחים במסגרת שמינית גמר הגביע מול הפועל חולון. הנהלת נתניה מארגנת עבור אוהדיה הסעות וכרטיס במחיר של 20 שקלים בלבד. במועדון ציינו לטובה את 200 האוהדים שליוו את הקבוצה למשחק החוץ באשקלון ומקווים שכמות דומה של אוהדים ילוו את הקבוצה גם במשחק הגביע החשוב מול החולונים.

לידיעה הראשונית על מועמדותו של אריק קמפבל

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully