וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק קמפבל על סף סיכום בברק נתניה

3.1.2012 / 10:00

הפורוורד, ששיחק 8 וחצי עונות בארץ בעבר, צפוי לחזור לשתף פעולה עם דני פרנקו, ויחליף את כריסטיאן בארנס הפצוע

אריק קמפבל מנהל מגעים מתקדמים עם ברק נתניה וצפוי לחתום בקבוצה של דני פרנקו בימים הקרובים. קמפבל, ששיתף פעולה עם פרנקו בהפועל חולון במהלך העונה שעברה, יחליף בקבוצה מעיר היהלומים את כריסטיאן בארנס שכזכור קרע את הפיקה בברכו במהלך משחקה האחרון של הקבוצה מול עירוני אשקלון, והוא עשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו במדים הצהובים כבר ביום ראשון הקרוב, במשחק הגביע החשוב מול הפועל חולון.

קמפבל (35, 1.99) הוא בוגר מכללת ספרינג היל מליגת ה-NAIA משנת 1999. בעונתו הראשונה מחוץ למכללות הגיע לאליצור קרית אתא מהליגה השנייה בה שיחק במשך 4 עונות, מתוכן שנתיים בליגת העל. קמפבל המשיך לשחק בארץ כשחתם בעירוני נהריה ושיחק בקבוצה 3 עונות תחת אבי אשכנזי. בעונת 2005/6 עזב את ישראל וחתם בלה מאן הצרפתית, בה שיחק שנתיים, ביניהם עונה ביורוליג, ובעונת 2007/8 חזר לארץ, חתם בהפועל חולון וזכה עם הקבוצה באליפות.

קמפבל המשיך את הסיבוב בין ישראל לצרפת כשחתם בוילרבאן בתחילת עונת 2008/9, ושיחק בקבוצה במשך שנתיים, ובאמצע העונה שעברה הגיע להפועל חולון, שותף לחמישה משחקים לפני שהקבוצה התקשתה לעמוד בתשלומים ורשם 9.4 נקודות ו-4.4 ריבאונדים. את העונה סיים קמפבל באורלאן הצרפתית. בסך הכל רשם השחקן 8 וחצי עונות בישראל בהן קלע 1905 נקודות, שמציבות אותו במקום ה-162 בקלעי כל הזמנים בכדורסל הישראלי.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully