וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "מסי צלצל אליי לפני המשחק וביקש לשחק"

מאמן ברצלונה מסביר מדוע הארגנטינאי שלא חש בטוב השתלב כמחליף נגד אוסאסונה. מסצ'ראנו: "אסור להיות רגועים בגומלין"

אין ספק שככל שמסתכלים קדימה, רואים באופק קלאסיקו נוסף במסגרת רבע גמר גביע המלך. אחרי הניצחון של ריאל מדריד 2:3 על מלאגה, גם ברצלונה צלחה את המשחק הראשון שלה בשמינית, והביסה 0:4 את אוסאסונה. צ'אבי בישל שלושה שערים, ססק פברגאס היה חתום על השניים הראשונים, ובהמשך ליאונל מסי שנכנס כמחליף סגר את הסיפור וקירב משמעותית את הקטאלנים לשלב הבא.

עוד לפני המשחק נשמעו דיווחים על כך שמסי יחמיץ את המשחק בגלל שפעת, אבל בסופו של דבר הפנומן ישב על הספסל ועלה בדקה ה-59. "מסי לא הרגיש טוב בבוקר המשחק", סיפר פפ גווארדיולה בסיום. "הוא סבל מכאב בטן וחום ולכן שלחנו אותו הביתה. אמרתי לו להגיע ולצפות במשחק, ושאם הוא ירגיש טוב, הוא ישחק. הוא צלצל אליי שלוש שעות לפני המשחק ואמר לי שהוא רוצה לשחק, לכן שמתי אותו על הספסל.

"ההתמודדות לא הייתה גמורה, היה לנו משחק טוב והחלטתי לאפשר לו לשחק 30 דקות, כשהשאר ידוע", המשיך המאמן. "אחרי פגרה זה אף פעם לא פשוט לשחק, אבל הייתה לנו פתיחה נהדרת. אמרנו למסי להתחמם כדי לאפשר לקהל להתחמם. היה לנו משחק מצוין".

חאבייר מסצ'ראנו הוסיף: "אם נעשה את הדברים נכון, לא נאבד את היתרון הזה, אבל אסור לנו לנוח. עכשיו יש לנו שלושה או ארבעה ימים להתאושש ולהיות טובים נגד אספניול". הגומלין אגב יתקיים ב-12 בינואר.

גביע המלך: ברצלונה הביסה 0:4 את אוסאסונה

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully