וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: ברצלונה הביסה 0:4 את אוסאסונה

בארסה עשתה צעד חשוב לקראת מפגש אפשרי מול ריאל מדריד ברבע גמר. צמדים לפברגאס ומסי. סוסיאדד - מאיורקה 0:2

ברצלונה פתחה את 2012 ברגל ימין עם ניצחון ביתי 0:4 על אוסאסונה במשחק הראשון במסגרת שמינית גמר גביע המלך. ליאונל מסי, שחזר מאוחר מחופשת המולדת בארגנטינה וגם סבל משפעת, פתח על הספסל, נכנס בדקה ה-59 והספיק לכבוש פעמיים, אבל גם בלעדיו בארסה שטפה את המגרש ונראתה מצוין. הגומלין יתקיים בחמישי הבא, אבל בארסה בהחלט עשתה צעד ענק לקראת רבע הגמר, שם היא תפגוש את ריאל מדריד אם זו תשלים את העבודה בגומלין במלאגה.

התוצאה מעט משקרת. אוסאסונה, שספגה בספטמבר 8:0 בקאמפ נואו, הייתה מפוחדת ורק הצגה של השוער אסייר רייסחו מנעה תבוסה קשה יותר. ברצלונה השיגה ניצחון שמיני ברציפות בכל המסגרות בהפרש שערים כולל של 1:37 והיא בהחלט נראית מוכנה לדרבי הגדול של ברצלונה שיתקיים בסוף השבוע עם חזרת הליגה מפגרת חג המולד.

14 דקות לקח לבארסה לעלות על הלוח. דני אלבס החל במהלך מימין והעביר לצ'אבי. זה המשיך לפברגאס והקשר כבש בבעיטה שטוחה. 0:1 לברצלונה. חמש דקות עברו והצמד הכה שנית. צ'אבי הכניס כדור גאוני לפברגאס שהקפיץ באמנות לרשת וקבע 0:2. בארסה המשיכה לרקוד והגיעה לשלל מצבים, אבל רייסחו עמד בפרץ ובלם פעם אחר פעם את ניסיונות המארחים.

מסי נכנס בדקה ה-59 ובארסה המשיכה ללחוץ. פויול החמיץ ברשלנות ומן העבר השני, התקפה נדירה של אוסאסונה הסתיימה בהחטאה גדולה של סחודו. השער השלישי, שהיה באוויר, הגיע בסופו של דבר מראשו של מסי בדקה ה-73. פברגאס עבר לעמדת המבשל והארגנטינאי נגח בעוצמה פנימה, 0:3. מסי כמעט והשלים צמד, אבל רייסחו בעוד הצלה ענקית מנע שער. בתוספת הזמן מסי מצא את השני. צ'אבי השלים בישול שלישי והפנומן שלח כדור מדויק לפינה וקבע את תוצאת הסיום, 0:4.

הרכב ברצלונה: חוסה מנואל פינטו, דני אלבס, חאבייר מסצ'ראנו, ג'רארד פיקה, קרלס פויול, צ'אבי, סרחיו בוסקטס, טיאגו אלקנטרה, ססק פברגאס (סיידו קייטה, 87), איסק קואנקה (אלכסיס סאנצ'ס, 74), פדרו (ליאונל מסי, 59).

הרכב אוסאסונה: אסייר רייסחו, דאמיה, סרחיו, לולו, יוקה ראיטאלה, דויד טימור, ג'באד נקונאם, אלבארו סחודו (רולנד לאמה, 68), חאבייר אנונסיטאה (איברהימה באלדה, 84), רוברטו טורס (פרנסיסקו פוניאל, 71), דיאן לקיץ'.

* במשחק נוסף במסגרת הגביע התקרבה ריאל סוסיאדד לרבע הגמר לאחר שגברה על מאיורקה 0:2. דודו אוואט צפה בנעשה מהספסל בעוד תומר חמד פתח בהרכב, היה מאוד מעורב בפתיחה ואפילו הספיק להחמיץ פעמיים - פעם עם הראש, פעם עם הרגל - לפני שהוחלף בדקה ה-83. הבאסקים עשו את שלהם ונהנו משערים של מיקל אראנבורו (17) ואימנול אגירצ'ה (55).

ריאל מדריד הזיעה בדרך ל-2:3 על מלאגה

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully