וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: ריאל מדריד ניצחה 2:3 את מלאגה

הבלאנקוס חזרו מפיגור 2:0 של סאנצ’ס (10) ודמיקליס (29), כשבליץ נהדר של חדירה (69), היגואין (70) ובנזמה (78) סידר מהפך

רגע לפני שהליגה הספרדית חוזרת מפגרה, נערכו הערב (שלישי) ארבעה משחקים בשמינית גמר גביע המלך, כשברביעי יתקיימו ארבעה נוספים. במוקד משחקי היום עמדה ריאל מדריד שאירחה את מלאגה למשחק הראשון מבין שניים. הבלאנקוס לא נראו טוב במשחק מול מנואל פלגריני, מאמנם לשעבר, פיגרו כבר 2:0, אבל הצליחו לבצע מהפך מדהים ל-2:3 שמקרב אותם למפגש מול ברצלונה או אוסאסונה בשלב הבא.

שחקני ריאל מדריד חוגגים שער. רויטרס
הקלאסיקו מתקרב. שחקני ריאל מדריד חוגגים/רויטרס

ריאל מדריד - מלאגה 2:3

כולם חשבו שזה הולך לקראת עוד טיול קליל עבור ריאל מדריד. הבלאנקוס יצאו לפגרת החורף אחרי משחק גביע (1:5 על פונפראדינה) וחזרו עם אחד נוסף. הסטטיסטיקה מראה ששלושת המשחקים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בניצחונות 0:4, 0:7 ו-1:4 של הבלאנקוס והמאזן ב-15 המשחקים האחרונים ביניהן עמד על 14 ניצחונות לריאל ותוצאת תיקו אחת, אך בפועל הפעם ריאל הייתה חייבת לעבוד קשה הרבה יותר.

מלאגה, שכלל לא ניצחה את הקבוצה מהבירה במאה הנוכחית, דווקא הרשימה בדקות הפתיחה והיממה את ריאל בברנבאו במחצית הראשונה עם 0:2 מהיר בזכות שערים של סרחיו סאנצ'ס (10) ומרטין דמיקליס (29). מוריניו העצבני ערך חילוף משולש בפתיחת המחצית השנייה, ובא על שכרו אחרי שסמי חדירה (68), גונסאלו היגואין (70) וקארים בנזמה (78) השלימו מהפך נהדר. סרחיו ראמוס ואנחל די מריה נעדרו בגלל פציעות.

מלאגה לא חששה בדקות הראשונות לאיים על השער של איקר קסיאס, כאשר סנטי קאסורלה הגיע להזדמנות טובה אבל בעט לא מספיק טוב מקצה הרחבה, ושוער ריאל השתלט. אלא ששלוש דקות לאחר מכן הגיע ההלם אחרי שכדור קרן הוגבה לעברו של סרחיו סאנצ'ס, שהתגבר על היגואין והפציץ בנגיחה את השער כשקבע 0:1 למלאגה. ריאל אמנם קצת התעוררה, אבל בדקה ה-29 היא חטפה את השני אחרי שכדור קרן של קאסורלה הוגבה לרחבה, ומרטין דמיקליס ניצל יציאה רעה מאוד של קסיאס כדי לנגוח פנימה ולקבוע 0:2 מדהים למלאגה.

מוריניו העצבני החליט לנער את הבחורים שלו, ובדרכו המיוחדת הוא ערך חילוף משולש (!) בפתיחת המחצית השנייה: מסוט אוזיל, קארים בנזמה וסמי חדירה בפנים, קאייחון, קאקה ואלברו ארבלואה בחוץ. בדקה ה-52 הזדמנות גדולה לריאל אחרי בנזמה הפגיז את השער, אבל ווילי קבאז'רו הדף מצוין, ורונאלדו עם העקב ניסה, אך הבעיטה שלו לא הייתה מספיק חזקה. בדקה ה-67 עוד הזדמנות מצוינת, כשבנזמה עשה את הסיבוב על דמיקליס, אבל הבעיטה שלו נעצרה רק ברשת החיצונית. שתי דקות לאחר מכן קיבל סמי חדירה כדור תועה מהגנת מלאגה, פרץ קדימה והפציץ את הפינה הרחוקה כדי לצמק ל-2:1.

ריאל לא ריחמה והמשיכה ללחוץ את ההגנה של מלאגה, כאשר טעות של סאנצ'ס הביאה את היגואין בדקה ה-70 להשתלט על כדור, לדהור קדימה ולבעוט פנימה מזווית קשה. 2:2 דרמטי. נגמר? ממש לא. בדקה ה-78 בנזמה קיבל כדור מצוין מהיגואין, והמשיך בנגיעה לפינה הרחוקה כדי להשלים את המהפך ולקבוע 2:3.

משחקים נוספים:

אתלטיק בילבאו - אלבסטה 0:0
מיראנדס - ראסינג סנטאנדר 0:2
אלקורקון - לבנטה 1:2

מה צפוי ברביעי במשחקי גביע המלך?

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully