וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "מסי רק משתפר מדי שנה"

מאמן ברצלונה שיבח את הארגנטינאי לפני אוסאסונה בגביע (ד', 23:00, ספ'1) והבהיר: "עוד לא החלטתי אם אמשיך כמאמן"

הליגה הספרדית תחזור לפעילות בסוף השבוע ובמוקד יעמוד הדרבי בין אספניול לברצלונה ביום ראשון, אך עוד קודם לכן מצפה לאלופת אירופה משחק במסגרת גביע המלך. הקטלאנים, שיודעים כי העפלה לרבע הגמר תארגן להם מפגש כפול עם ריאל מדריד, יארחו במשחק הראשון של שמינית הגמר את אוסאסונה המשתפרת. עוד לפני כן, מאיורקה של דודו אוואט ותומר חמד תתמודד מול ריאל סוסיאדד.

ברצלונה - אוסאסונה (23:00, ספורט1 ו-HD)

המכונה של פפ גווארדיולה יצאה לפגרה עם רצף של שבעה ניצחונות בכל המסגרות, במהלכם הבקיעה 33 שערים וספגה רק אחד (מרגלי קארים בנזמה). כעת היא פותחת את שנת 2012 במשחק ביתי נגד אוסאסונה המפתיעה, שניצבת במקום החמישי בליגה ונראית מצוין מאז השביעייה שספגה מריאל מדריד. הקבוצה מפמפלונה חטפה שמינייה בביקור הקודם שלה בקאמפ נואו ב-17 בספטמבר, וכעת רוצה להוכיח כי למדה את הלקח. מי יודע, אולי אפילו היא תוכל להפתיע כפי שעשתה בליגה בסוף עונת 2008/9.

ליאונל מסי ודני אלבס חזרו לאימונים רק ביום שלישי וגווארדיולה שוקל לאפשר להם מנוחה נוספת, כשכבר ברור כי קרלס פויול ואריק אבידל ייעדרו השוער המחליף חוסה מנואל פינטו, שהאריך את חוזהו עד 2013, צפוי לפתוח בין הקורות. "מסי יחליט מחר אם הוא משחק", אמר המאמן במסיבת העיתונאים. "בכל שנה הוא הופך להיות טוב יותר. תמיד אתה חושב שהוא הגיע לשיא, אבל הוא ממשיך להשתפר. הוא צובר ניסיון ומבין טוב יותר את המשחק הקבוצתי".

המאמן המעוטר, שזכה עם ברצלונה ב-13 מ-15 המפעלים בהם השתתפה מאז 2008, התייחס גם לעתידו במועדון: "עוד לא קיבלתי החלטה. אם זה היה קורה, הנשיא היה יודע. ביילסה? יש לו את היכולות לאמן בברצלונה, אין ספק בכך".

ריאל סוסיאדד - מאיורקה (21:00, ספורט1 ו-HD)

אחרי שעברה בצורה דרמטית את ספורטינג חיחון למרות ההפסד הביתי, מאיורקה רוצה להמשיך את מסע הגביע שלה ולחלוף גם על פני ריאל סוסיאדד. מאיורקה כבר ניצחה העונה את הבאסקים (1:2 בבית, במשחקו האחרון של מיכאל לאודרופ כמאמן) אך לא ניצחה באנואטה מאז נובמבר 2003. שתי הקבוצות, אגב, צמודות בליגה, כשמאיורקה במקום ה-14 עם 18 נקודות וסוסיאדד עם נקודה פחות במקום ה-15.

חואקין קפארוס עדיין לא יכול להשתמש בחלוץ הפצוע מרווין אוגונג'ימי, כך שתומר חמד עשוי לקבל את המקום בהרכב. דודו אוואט נכלל בסגל, אך שוער המשנה חואן קלאטיוד צפוי לפתוח, כנהוג בגביע המלך. אימנול אגירצ'ה, שהאריך את חוזהו בסוסיאדד עד 2015, צפוי לפנות את המקום בהתקפה ליוסבה יורנטה.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully