וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "זה לא הזמן להיכנס לפאניקה"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד סירב להילחץ אחרי התבוסה בניוקאסל, והסביר: "יש לנו מספיק ניסיון כדי להתמודד עם מצבים כאלה"

במנצ'סטר יונייטד התייחסו להפסד הביתי המפתיע לבלקבורן בשבת כמעידה, אבל אחרי התבוסה המדהדת אמש (רביעי) בניוקאסל (3:0) ברור שהשדים האדומים במשבר, וכבר ביום ראשון מחכה להם מפגש יוקרתי בסיבוב השלישי של הגביע עם מנצ'סטר סיטי, שהגדילה את הפער בצמרת לשלוש נקודות עם 0:3 גדול על ליברפול.

"זה לא הזמן להיכנס לפאניקה", ניסה אלכס פרגוסון להרגיע את הרוחות בסיום. "יש לנו מספיק ניסיון בקבוצה כדי להתמודד עם מצבים כאלה. לא נעים להפסיד ככה בתקופה הזו של השנה, אבל זה יכול לקרות וכבר ראינו תוצאות כאלה לאחרונה. המטרה היא לחזור לעניינים במרץ ובאפריל".

"הם הבקיעו שער פנטסטי שהקפיץ את האוהדים שלהם ועזר להם להיכנס למשחק באגרסיביות ולהקשות עלינו", הוסיף פרגי. "סיפור המשחק היה השערים היפים שלהם, והם היו נחושים לנצח את המשחק אבל אנחנו לא החזקנו מספיק בכדור ולא עשינו את העבודה שלנו. נקודת האור היא שקיבלנו בחזרה שניים או שלושה שחקנים, ויש לנו עוד כמה פצועים שמחלימים ועוד יעשו את ההבדל בעתיד".

המגפייז שאיבדו בשבועות האחרונים את מקומם בצמרת חגגו ניצחון ראשון על השדים האדומים מזה עשר שנים, ואלן פארדיו שיבח את דמבה בה שפתח את החגיגה: "השער שלו היה ברמה עולמית, וחוץ מזה הוא פשוט שיחק נפלא. קשה להשוות אותו לחלוצים אחרים באנגליה, אבל הוא ללא ספק בין חמשת הבכירים בהם. פרט אליו אני גאה בכל השחקנים, אבל התפקיד שלי עכשיו הוא לוודא שלא ניסחף כי יש לנו משחק חשוב מאוד מול בלקבורן בגביע בסוף השבוע".

למזלה של האלופה, רבות מהכותרות בממלכה הבוקר התמקדו בשער המדהים של טים הווארד, שוערה של אברטון שמצא את הרשת בבעיטה אדירה מ-90 מטר בהפסד 2:1 לבולטון. במשחקו ה-250 במועדון הפך האמריקאי הוותיק לשוער הרביעי בלבד בהיסטוריה של הפרמיירליג שכובש, אחרי פיטר שמייכל, בראד פריגל ופול רובינסון, והודה שלרוח העזה בגודיסון פארק היה חלק גדול בשער הנדיר.

"הרוח השתוללה והטעתה את ההגנה שלהם וגם את שלנו", אמר הווארד. "אין גורם שמפריע למשחק יותר מרוח - לא שלג, לא גשם, לא שמש - פשט אין מה לעשות נגדה".

לאחר מכן הסביר הווארד מדוע נמנע מלחגוג אחרי השער: "חשבתי על השוער שלהם, אדם בוגדן. הייתי במקום הזה פעם אחת, מאוד מזמן, והבנתי שזו לא הרגשה נעימה בשבילו".

ניוקאסל שברה את הבצורת עם 0:3 ענק על מנצ'סטר יונייטד

לא רק בגלל הרוח: צפו בשער הנדיר של הווארד מ-90 מטר

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully