וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ניוקאסל הביסה 0:3 את מנצ'סטר יונייטד

שערים של בה, קבאיי ועצמי של פיל ג'ונס סידרו למג'פייז ניצחון על השדים האדומים אחרי למעלה מ-10 שנים וסיבך את האלופה

בשעה טובה משחקי חג המולד בפרמיירליג נגמרו הערב (רביעי) עם שני מפגשים שנעלו את המחזור ה-20 בליגה. ואיזו סיומת סנסציונית זו הייתה. ניוקאסל רשמה ניצחון ראשון על מנצ'סטר יונייטד אחרי 10 שנים ועוד איזה ניצחון. הקבוצה של אלן פארדיו הביסה 0:3 את השדים האדומים, שהתרחקו שלוש נקודות מהפסגה ומהיריבה העירונית. במשחק נוסף, הצליח השוער טים הווארד לכבוש שער מדהים, אך גם זה לא עזר לאברטון, שהפסידה בבית 2:1 לבולטון, שברחה מהמקום האחרון.

ניוקאסל - מנצ'סטר יונייטד 0:3

10 שנים וארבעה חודשים ו-19 משחקים חלפו מאז הצליחו המג'פייז לנצח את היריבה מאולד טראפורד. הערב הצליחה ניוקאסל לשבור את הסטטיסטיקה השלילית הזו כשניצחה 0:2 את מנצ'סטר יונייטד בסט. ג'יימס'ס פארק וסיבכה עמוקות את השדים האדומים, שספגו הפסד שני ברציפות (לראשונה מאז מרץ) ושני בתוך ארבעה ימים בלבד, כשהקודם היה 3:2 משפיל במיוחד בבית לבלקבורן. דמבה בה כבש את השער ה-14 שלו בליגה העונה בדקה ה-33 ויוהאן קבאיי השלים בדקה ה-47 כדי להשאיר את האלופה מרחק של שלוש נקודות משכנתה העירונית, מנצ'סטר סיטי, שמוליכה את הטבלה. וזה עוד ארבעה ימים בלבד לפני דרבי הגביע הלוהט בין השתיים.

מי שחשב שהבעיה של אלופת אנגליה בשבת הייתה חסרונו של ווין רוני, שהושעה על ידי אלכס פרגוסון ולא נכלל בסגל, קיבל תשובה כשראה את החלוץ האנגלי הנהדר ביכולת בינונית מאוד במשחק החזרה שלו. כל החוליה ההתקפית של השדים האדומים לא תיפקדה והם התקשו לייצר מצבים אמיתיים כדי לסכן את טים קרול, שכמעט ולא מתח את איבריו כל הערב. עם היכולת חסרת ההשראה שהציגו שחקניו של אלכס פרגוסון הציגו הערב, יהיה להם קשה מאוד לזכות באליפות, כשגם טוטנהאם השלישית רחוקה בסך הכל שלוש נקודות ויש לה עוד משחק חסר.

מנגד, ניוקאסל הוכיחה שהיא לא סתם אפיזודה חולפת. המגפייז, שפתחו את העונה נהדר ודעכו במחזורים האחרונים כולל הפסד 3:1 באנפילד לליברפול במחזור האחרון, נראו מצוין, היו עדיפים לאורך כל שלבי המשחק ואפילו היו ראויים לפנדל שלא נפסק לטובתם. הקבוצה של אלן פארדיו התברכה העונה גם באחד החלוצים הטובים בפרמיירליג: דמבה בה. החלוץ מסנגל פשוט לא מפסיק לכבוש והרשית היום את שער הליגה ה-14 שלו העונה. מעניין איך ניוקאסל תסתדר בלעדיו כשהוא ושיק טיוטה ייסעו לאליפות אפריקה בקרוב.

דקה 4: סימפסון העביר מסירת רוחב לבה, שפיספס את הכדור.

דקה 6: אמאובי הוריד כדור ארוך לקבאיי, שבעט חזק מ-18 מטר, לינדגארד קלט.

דקה 11: אברה פרץ נהדר קדימה ומסר לנאני, שבעט חזק, קרול הדף עד לרוני, שלא הצליח להשתלט על הכדור.

דקה 22: גיגס הכניס כדור עומק נהדר לרוני, שנותר לבד מול קרול, אך לא הצליח להשתלט על הכדור.

דקה 25: מסירת עומק של אמאובי מצאה את בה, שהוכשל ברחבה על ידי פרדיננד. השופט הווארד ווב התעלם.

דקה 33: גול! אמאובי הוריד בנגיחה כדור לבה, שבעט חצי יעף נהדר לחיבורים. 0:1 לניוקאסל אחרי שער נוסף של החלוץ הסנגלי, שהפך לשחקן הראשון שמכניע את לינדגארד.

דקה 47: גול! קבאיי בעט כדור חופשי מ-28, שפגע במשקוף וירד אל מעבר לקו השער ופנימה. 0:2 מפתיע לניוקאסל.

דקה 59: נאני העביר מסירת רוחב, שהגיעה לרוני דרך העקב של וולבק. רוני בעט, אך הכדור נהדף מהקו על ידי סימפסון. זה חזר לוולבק, שאיבד.

דקה 90: גול! כדור ארוך של קרול מצא דווקא את ג'ונס, שניסה לנגוח, אך הכדור פגע לו בברך וחדר פנימה. שער עצמי אומלל ו-0:3 מדהים לניוקאסל.

הרכב ניוקאסל: טים קרול, דני סימפסון, פבריציו קולוצ'יני, מייק וויליאמסון, דוידה סנטון, ריאן טיילור, יוהאן קבאיי (ג'יימס פרץ', 78), שיק טיוטה, חונאס גוטיירס, שולה אמאובי (ליאון בסט, 75), דמבה בה (גבריאל אוברטן, 90)

הרכב מנצ'סטר יונייטד: אנדרס לינדגארד, אנטוניו ולנסיה, פיל ג'ונס, ריו פרדיננד, פטריס אברה, מייקל קאריק, נאני, ריאן גיגס, ג'י סונג-פארק (חאבייר הרננדס, 66), ווין רוני (אנדרסון, 75), דימיטאר ברבאטוב (דני וולבק, 57).

אברטון - בולטון 2:1

מי היה מוכן להמר אפילו באגורה אחת שכובש השער הראשון במשחק הזה יהיה דווקא טים הווארד, שוער אברטון? האמריקני הוותיק העלה את הקבוצה של דייויד מויס ליתרון בדקה ה-63, כשבעיטה שלו מתוך הרחבה של אברטון הלכה בעזרת הרוח החזקה מעל השוער היריב אדם בוגדן וחדרה פנימה. בולטון איזנה בדקה ה-67 משער של דויד אנגוג ואפילו השלימה מהפך בדקה ה-78 משער של גארי קייהיל. בולטון רשמה ניצחון חמישי העונה שמקפיץ את אואן קויל למקום ה-18.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully