וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיגל פורטיז'ו שוחרר מבית"ר: "נהניתי כאן, תודה לכולם"

3.1.2012 / 13:47

הארגנטינאי קיבל את ההודעה הצפויה על כך שחוזהו לא יוארך. בקבוצה ממתינים לנייקו ורוצים להעביר את פאסוס בבקרה

בלם בית"ר ירושלים מיגל פורטיז'ו קיבל היום את ההודעה הצפויה שחוזהו לא יוארך וכי הוא מסיים את תפקידו בקבוצה. פורטיז'ו הגיע לבית"ר מספר משחקים לאחר פתיחת העונה ולא הרשים בתקופה בה שיחק בקבוצה. הוא ייזכר גם כשחקן המריבה בכל הנוגע לדוד אמסלם, שכעס על כך שהשחקן הגיע למועדון שלא על דעתו. פורטיז'ו, ששיחק בעברו ביאנג בויז השוויצרית צפוי לעזוב את הארץ בימים הקרובים ואמר היום: "תודה לכולם, נהניתי כאן".

עזיבתו של הבלם יוצרת לחץ גדול בבית"ר לצרף בלם חדש במהרה, היות ואתמול הודיע איציק קורנפיין לבלם תומר בן יוסף לחפש קבוצה על מנת לפנות מקום בתקציב. מי שכרגע נמצא על הפרק הוא הבלם ולדימיר נייקו, עליו המליץ אנדריי פיליאבסקי. נייקו הוא צפוי לנחות בארץ בימים הקרובים. במידה שהאוקראיני ירשים, הוא יוחתם מיידית בקבוצה בזכות הכסף שהתפנה ממעברו של אבירם ברוכיאן לפולוניה ורשה. מעבר לנייקו, בשלב זה מתעסקים במועדון בלהעביר בבקרת התקציבים את החלוץ הברזילאי לאנדרו פאסוס ובניסיונות לצרף את משה אוחיון מלגיה ורשה. מאמן הקבוצה יובל נעים שוחח עם אוחיון שהביע רצון גדול להצטרף, אך חזר והדגיש שהדברים צריכים להיסגר מול לגיה ורשה.

שיחת היום בקבוצה הייתה מעברו של אבירם ברוכיאן לפולוניה ורשה. עד אתמול בערב לא מעט שחקנים היו בטוחים שהדברים לא ייצאו לפועל והיו בטוחים כי כבר היום השחקן יחזור לאימונים. "קשה היה להאמין שהוא יעזוב ועוד יותר שיעזוב לפולין", אמר אחד מהם, "כנראה שמה שעובר בראש של אבירם אף אחד לא מבין והוא הרגיש שהוא לא יכול להיות כאן יותר. אולי בסופו של דבר הקבוצה תתחזק ומכל זה ייצא רק טוב ונוכל להישאר בליגה".

שחקני בית"ר נפגשו עם פסיכולוג: "הלחץ הורג אותנו"

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully