וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בית"ר נפגשו עם פסיכולוג: "הלחץ הורג אותנו"

2.1.2012 / 21:32

איש מקצוע הוזמן לאימון והשחקנים שפכו: "הפחד לרדת ליגה יושב בראש. אנחנו לא ישנים, הצעקות של נעים לא עוזרות"

בבית"ר ירושלים ממשיכים לחפש צעדים שיעזרו לקבוצה לצאת מהמשבר. אחרי ההחלטה לקיים שני אימונים ביום בכדי לשפר את הכושר ואת המשמעת בסגל, הוזמן היום (שני) גם פסיכולוג שישוחח עם השחקנים. השיחה נערכה ללא נוכחות המאמן יובל נעים והשחקנים הצעירים כאשר השחקנים שופכים את אשר על ליבם. השחקנים אמרו לפסיכולוג: "הבעיה שלנו זה לא חומר השחקנים אלא הלחץ. יש פה המון בעיות מסביב שגורמות לקהל לצאת נגד הקבוצה. הפחד להוריד את בית"ר ליגה יושב לכולם בראש וזה כבר שנים שהמועדון הזה באי וודאות ואף אחד לא יודע מה יהיה איתו כשהתקשורת מסביבנו כל הזמן ויש לחץ מטורף. שחקנים פה מדברים עם אוהדים עד השעות הקטנות, לא ישנים בלילה מרוב לחץ וכולם בסוף חושבים שלא אכפת לנו".

מעבר לכך, השחקנים גם התייחסו למאמן נעים ואמרו: "יובל מתחבר אלינו בהרבה דברים, אבל במצב הזה הצעקות והעצבים לא עושים טוב. יש כאן שחקנים שיכולים להתמודד עם זה ויש כאלה שקורסים. בלי שידברו יש כאן לחץ מטורף מהמצב. אנחנו צריכים שקט מכל הגורמים מסביב. גם יובל צריך להבין שהוא צריך לעשות שינוי במצב הזה כי זה לא מצב נורמלי, זו מלחמה על החיים של בית"ר ירושלים ולחץ שאפילו אחד כמו אבירם ברוכיאן לא מצליח לעמוד בו".

חלק מהשחקנים ניסו להיכנס לטקטיקה ולצורה בה הקבוצה צריכה לדעתם לשחק, אך עמית בן שושן ועוד מספר שחקנים השתיקו אותם ואמרו להם: "עד כאן. פותחים את הלב, אבל אף אחד כאן לא במקום שהוא יכול לדבר על המאמן ועל הדרך הנכונה לשחק. השיטה לא משנה כשאנחנו בתחתית. אנחנו צריכים קודם כל לתת את הדם על המגרש ובשביל מלחמה על המגרש לא צריך שיטה או כישרון".

אבירם ברוכיאן חתם לשנתיים וחצי בפולוניה ורשה

משה אוחיון מועמד להחליפו בבית"ר

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully