וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבירם ברוכיאן חתם לשנתיים וחצי בפולוניה ורשה

2.1.2012 / 18:10

הקשר השלים את מעברו לפולין: "הגשמתי חלום ילדות". בית"ר תקבל כ-155 אלף יורו פיצוי. אוחיון: "מחמיא שמתעניינים בי"

קשר בית"ר ירושלים אבירם ברוכיאן וסוכנו אבי נמני, נפגשו היום (שני) עם נציגי פולוניה ורשה מהליגה הפולנית הראשונה והגיעו לסיכום על חוזה לשנתיים וחצי בקבוצה. מאוחר יותר עבר הקשר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם על החוזה. "אני שמח ומאושר. הגשמתי חלום ילדות. תודה רבה לבית"ר ולקהל הנפלא שלה. אני מאחל בהצלחה לבית"ר ורוצה יותר מכולם שהיא תישאר בליגה", אמר הקשר לאחר החתימה.

ברוכיאן בן ה-26 צפוי להרוויח כ-250 אלף יורו לעונה וזו תהיה התחנה הראשונה שלו מחוץ לבירה. בין המועדונים סוכם כי פולוניה תפצה את בית"ר בסכום המוערך בכ-155 אלף יורו. יש לציין, שבכל מקרה בית"ר תישאר חייבת לברוכיאן כמיליון שקלים בעונה הבאה. הסכום הינו 50 אחוז משכרו בעונה הנוכחית, אותו הסכים השחקן לדחות לעונה הבאה.

בעקבות עזיבת הקפטן, השם החם מבחינת בית"ר להחליפו מגיע גם הוא מהליגה הפולנית, קשר לגיה ורשה משה אוחיון. בבית"ר כבר החלו לפעול בנושא ובמידה וברוכיאן אכן יעזוב, בבירה יעבירו הילוך בנושא. אוחיון, הנמצא בחופשה בארץ, אמר: "זה מחמיא מאוד שבית"ר מתעניינים בי. בית"ר תמיד הייתה בלב שלי ואני זוכר רק דברים טובים מחצי השנה שהייתי שם. בית"ר זה לא עוד מועדון בשבילי ולא עוד קבוצה. יחד עם זאת, אני עדיין שחקן של לגיה ורשה וכל דבר שייעשה יהיה רק דרכם".

בינתיים, לאחר התבוסה אמש 3:0 להפועל חיפה והירידה אל מתחת לקו האדום לראשונה העונה, לא שקט אצל הצהובים. לפני אימון הבוקר הודיע איציק קורנפיין לתומר בן יוסף כי הוא לא בתכניות המקצועיות להמשך העונה ועליו לחפש קבוצה. בשלב זה בן יוסף ימשיך להתאמן עם הקבוצה. בנוסף לכך, בהוראתו של קורנפיין, החל מהיום ועד להודעה חדשה תתאמן הקבוצה שני אימונים ביום, הן בכדי לשפר את הכושר הגופני והן בשביל לחזק את האחדות והמשמעת של השחקנים. במועדון קיים חשש כי לאחר עזיבתו הצפויה של ברוכיאן, שהיה שחקן דומיננטי מאוד בחדר ההלבשה, עלולה לבוא נפילת מתח או התפרקות ומנסים למנוע זאת מראש.

מי שעשויים להגיע להתרשמות לקראת סוף השבוע הוא הבלם האוקראיני ולדימיר נייקו, כמו גם הקשר הבולגרי טודור טימונוב.

ברוכיאן המריא לחתום בפולין: "אחרי 10 שנים בבית"ר, חייב להתאוורר"

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully